ایجاد گذر فرهنگ وهنر می تواند نقطه عطفی در توسعه و ارتقا فرهنگ و هنر نیشابور باشد

به گزارش وبلاگ تحصیل، خبرگزاری خبرنگاران-گذرهای فرهنگی و هنری تلفیقی است از فعالیتهای مالی و کسب و کارهای فرهنگی و بعلاوه اجراهای هنری و به نوعی حامی جریانها و فعالیت های فرهنگی و هنری می باشد.

ایجاد گذر فرهنگ وهنر می تواند نقطه عطفی در توسعه و ارتقا فرهنگ و هنر نیشابور باشد

به گزارش خبرنگار وبلاگ تحصیل در نیشابور ،مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس فرهنگسرای نیاوران تهران دربازدید از گذر فرهنگ وهنر درحال احداث نیشابور اظهار کرد:احداث گذر فرهنگ وهنر در حوزه فرهنگی و هنریمی تواند نقطه عطفی در فعالیتهای فرهنگی و هنری نیشابور باشد

ابوالفضل همراه اضافه کرد: گذرهای فرهنگی و هنری تلفیقی است از فعالیتهای مالی و کسب و کارهای فرهنگی و بعلاوه اجراهای هنری به نوعی حامی جریانها و فعالیت های فرهنگی و هنری هست.

وی اظهار داشت: این اولین باری استکه همچین رویدادی در این سطح و گستردگی و بصورت مداوم و مستمر در نیشابور رخ می دهد که اتفاق را به فال نیک میگیریم.

مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس فرهنگسرای نیاوران تهران یادآورشد:متولیان امر تمهیداتی برای توسعه بیشتر این مکان و برنامه ریزی هاانجام داده اند که گذر فرهنگ وهنربه عنوان یک پاتوق بزرگ فرهنگی و هنری درنیشابور شناخته گردد.

وی مطرح نمود: یکی از کارهای خوبی که این مجموعه می تواند انجام دهد احیای فرهنگ و هنر و تاریخ بزرگ تمدنی نیشابور استکه در این خصوص به هر حال در حوزه های مختلف فرهنگی وهنری تمهیدات لازم انجام شدهشده و به امیدخدابا همتمتولیان و با حمایت مسئولین شهر این اتفاق مبارک رقم خواهد خورد ما امیدواریم در این حوزه شاهد رشد و توسعه فعالیت های فرهنگی باشیم.

مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس فرهنگسرای نیاوران تهران توضیح داد: برای همه عزیزان دست اندر کار ومدیر این پروژه آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و امیدوارم بزودی شاهد راه اندازی و بازگشایی این مجموعه ارزشمند گذر فرهنگ وهنر باشیم و این مکان محمل و محلی برای استعدادهای بیشمار هنرمندان نیشابور باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ایجاد گذر فرهنگ وهنر می تواند نقطه عطفی در توسعه و ارتقا فرهنگ و هنر نیشابور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد گذر فرهنگ وهنر می تواند نقطه عطفی در توسعه و ارتقا فرهنگ و هنر نیشابور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید