بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ تحصیل، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی در ایام تعطیلات نوروز اطلاع داد.

بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی

حسن رمضانی، امروز دوشنبه 15 فروردین به رسانه های گروهی گفت: از ابتدای 27 اسفند 1400هم زمان با شروع سفرهای نوروزی تا 13 فروردین، 20 هزار و 83 نفر از موزه های استان بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اضافه نمود: از این تعداد 10 هزار و 227 نفر مربوط به بازدیدکنندگان موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و 9 هزار و 856 نفر بازدیدکنندگان موزه های خصوصی بوده اند.

به گزارش وبلاگ تحصیل، رمضانی گفت: در جمع موزه های تحت پوشش میراث موزه های باستان شناسی، مردم شناسی و مشاهیر و مفاخرملی باغ اکبریه بیرجند به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند؛ موزه مردم شناسی طبس نیز در بین موزه های شهرستانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی اعلام کرد: از میان شش موزه خصوصی استان نیز، موزه های میراث زمین طبس، موزه لباس و منسوجات سنتی و موزه عروسک به ترتیب رتبه های اول تا سوم آمار بازدیدکنندگان را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 20 هزار نفر از موزه های خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید