با استفاده از این اپلیکیشن ها، دورکاری را راحت تر کنید

به گزارش وبلاگ تحصیل، وقتی صحبت از دورکاری می گردد، بسیاری از افراد واکنش مثبتی ندارند. کارکردن ضوابط و شرایط ویژه ای دارد که پای بندبودن به آن ها، از درون خانه کمی غیرممکن است. بیشتر افرادی که کارهای اداری یا اجرایی دارند، عادت دارند محیط کارشان را با همکارانشان به اشتراک بگذارند و هر روز در محیطی که به عنوان محل کار می شناسند، حضور داشته باشند. اما گروهی از افراد هم مدت ها است با پدیده جذابی به نام دورکاری آشنا شده اند. در مشاغلی که به صورت دورکاری دنبال می گردد، این شانس را دارید تا از درون خانه، در سفر یا هر کجایی که دوست دارید وظایف کاری خود را دنبال کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن ها، دورکاری را راحت تر کنید

این روزها ویروس کرونا باعث شده بسیاری از افرادی که شغل ثابتی دارند، از درون خانه با رییس و همکارانشان در ارتباط باشند. قرنطینه، تبدیل به تجربه متفاوتی شده که بسیاری از ما با آن بیگانه هستیم. در نگاه نخست، این سبک کاری کمی سخت به نظر می رسد. اما اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها تجربه مفیدتر و بهتری از دورکاری داشته باشید. با تعدادی از مفیدترین این اپلیکیشن ها، آشنا شوید.

TransparentBusiness

این برنامه تحت وب، شاید یکی از بهترین اپلیکیشن هایی باشد که می توانید با یاری آن پروژه های کاری خود را مدیریت کنید. اگر یک مجموعه کاری هستید با این برنامه تحت وب می توانید ساعات کاری کارکنان را ثبت کنید. پروژهای کاری هر کارمند معین می شوند و تقریبا همه پرونده های اداری در این برنامه قابل آنالیز است. به عبارت دیگر، با یاری TransparentBusiness می توانید شبیه سازی مجازی و قدرتمندی از محیط کاری خود داشته باشید. با این حال استفاده از آن تنها برای 5 کارمند رایگان است.

Chimp or Champ

برای هر مدیری، میزبان بهره وری و توانایی های مفید نیروهای انسانی اش اهمیت بسیاری دارد. این اتفاق تنها در شرایطی رخ می دهد که مدیران بتوانند میزان رضایت کارمندان خود از شرایط کاری را آنالیز نمایند. این برنامه تحت وب گزینه بسیار مناسبی برای آنالیز شرایط رضایت و شادابی کارمندان هر مجموعه ای لقب می گیرد. از قلم نیاندازید که در قرنطینه خانگی، شاداب نگه داشتن هر کارمندی می تواند شرایط کاری او را تغییر دهد.

TeamViewer

ویژگی ارزشمند محیط های کاری حضوری این است که همه افراد می توانند به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند. بسیاری از آن ها ممکن است در یک اتاق مستقر باشند و همین باعث می گردد دورترین همکاران یک اداره، تنها به اندازه چند اتاق یا چند طبقه بایکدیگر فاصله داشته باشند. اما در شرایط دورکاری، ارتباط همکاران بایکدیگر سخت است. با یاری این اپلیکیشن که نه تنها نسخه تحت وب دارد بلکه برای سیستم عامل های اندروید، آی اواس، ویندوز و مک هم عرضه شده می توانید به راحتی با همکارانتان در ارتباط باشید. فایل ها و اسنادی که باید جابجا شوند، به راحتی انتقال پیدا می نمایند. این اپلیکیشن چون با آی پی اختصاصی دستگاه شما فعال می گردد، امنیت بسیار بالایی دارد.

Trello

بیشتر افرادی که به صورت گروهی کار می نمایند، دیوار و یا تابلویی در محل کار خود دارند که همه مسئولیت ها، برنامه ها و طرح های آینده شان را روی آن ثبت می نمایند. این میز کار عظیم و مشترک، وقتی وارد شرایط دورکاری می شوید تقریبا بی معنا است. بنابراین به اپلیکیشنی احتیاج دارید که همه آن چه احتیاج دارید را فراهم کند. با یاری Trello می توانید وظایف هر کارمند را دسته بندی کنید و برای آینده آن ها برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. نیروهای انسانی می توانند با یک دیگر در ارتباط باشند و تقریبا محدودیتی برای تعامل وجود ندارد.

خدمت اصلی و لازم این سرویس، کاملا رایگان هستند. می توانید آن را برای تلفن های هوشمند اندروید و آی اواس تهیه کنید و نسخه تحت وب آن هم به راحتی قابل استفاده است.

Noisli

کار کردن درون خانه شاید برای بسیاری از کارمندانی که شرایط کاری معینی دارند، سخت باشد. آن ها در خانه کوشش می نمایند تا شرایط متفاوتی را تجربه نمایند اما گاهی دست یابی به این شرایط تازه، غیرممکن به نظر می رسد. با استفاده از این سرویس که روی سیستم عامل های اندروید و آی اواس در دسترس است، می توانید به صداهای جذاب و باکیفیت هر محیطی که دوست دارید، گوش کنید. سرویس Noisli برنامه تحت وب جذابی هم دارد. در این سرویس می توانید صدای آرامش دریا، سکوت شگفت انگیز جنگل یا همهمه کافه های شلوغ را پیدا کنید.

FocusBooster

آن چه دورکاری را به فرایند شغلی سختی تبدیل می نماید، عواملی هستند که تمرکز کارمندان را کم می نمایند. در خانه هر کسی ممکن است صدای زنگ تلفن به گوش برسد و تلویزیون هم می تواند حواس شما را پرت کند. ضمن آن که کنارگذاشتن تلفن هوشمندتان هم به نظر سخت می رسد. بنابراین شما احتیاج دارید تا تمرکز، انرژی و بازده خود را حفظ کنید تا مسئله ای برای فعالیت کاری در خانه نداشته باشید.

این سرویس نه تنها اپلیکیشن مک و ویندوز دارد بلکه تحت وب هم فعالیت می نماید. با یاری آن می توانید زمانی که صرف کارهای اداری می کنید را دقیقا ثبت کنید. میزان فعالیت شما در هر اپلیکیشن را آنالیز کنید تا متوجه شوید دقیقا چه میزان از ساعات روز را صرف کارهایی می کنید که شاید بدون آن ها رسیدگی به امور شغلی تان راحت باشد.

منبع: ایرنا زندگی

به "با استفاده از این اپلیکیشن ها، دورکاری را راحت تر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با استفاده از این اپلیکیشن ها، دورکاری را راحت تر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید