تاریخ انتشار فصل دوم بتلفیلد 2042 معین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ تحصیل، استودیوی دایس (DICE) به تازگی با انتشار تریلری از محتویات فصل دوم بازی تیراندازی بتلفیلد 2042 رونمایی نموده است.

تاریخ انتشار فصل دوم بتلفیلد 2042 معین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این روزها با محبوبیت بازی های بتل رویال و سیستم هایی مانند بتل پس، شاهد بازی های آنلاین چند نفره و بعضا رایگان بسیاری هستیم. با این حال ساخت یک بازی آنلاین باکیفیت یک موضوع است و پشتیبانی از آن کاملا مربوط به مقوله دیگری است. در واقع هر اثر آنلاینی روزی جای خود را به بازی دیگری خواهد داد، اما در این بین پشتیبانی توسعه دهندگان چیزی است که این مورد را به تعویق می اندازد.

بتلفیلد 2042 به هیچ عنوان در زمان عرضه خوب نکرد و مسائل زیادی داشت که همچنان نیز رفع نشده اند. این مسائل باعث شدند که بازی نتواند مخاطبین زیادی را بدست آورد. با این حال استودیوی سازنده یعنی دایس (DICE)، نه تنها ناامید نشده بلکه به نظر می رسد که با فصل دوم بازی می خواهد شرایط بازی را تغییر دهد. تعداد بازیکنان همزمان بازی در استیم پس از انتشار به روزرسانی فصل 1 در اوایل ژوئن افزایش یافت و اکنون فصل دوم در شرف آغاز است. این فصل یک نقشه تازه، یک متخصص (specialist) تازه، اسلحه ها و وسایل نقلیه تازهی را در تاریخ 30 آگوست (8 شهریور) در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

در فصل 2، دایس بعلاوه بعضی نقشه های روز عرضه بازی یعنی Renewal و Orbital را بر اساس بازخورد بازیکنان بازبینی خواهد نمود. Renewal در سپتامبر و Orbital در اکتبر به روزرسانی می شوند. لازم به ذکر است که یکی دیگر از نقشه های زمان انتشار بازی یعنی Kaleidoscope نیز قبلا بازسازی شده است. از طرفی استودیوی سازنده میخواهد تا با اعمال محدودیت هایی روی ابزارهای متخصصان، کلاس های کلاسیک و آشنای بتلفیلد را به نوعی به نسخه 2042 بازگرداند. این خبر برای کسانی که روی ابزارهای ذکر شده مسلط شده اند، چندان خوشایند نخواهد بود.

نقشه تازهی که در فصل 2 عرضه می گردد، به مقدار نقشه فصل اول جالب نیست با این حال شامل یک کشتی باری می گردد که مبارزات را به نوعی فشرده تر نموده است. یکی از وسایل نقلیه تازه، EBLC-RAM است که خود شامل یک سلاح است و دیگری نوعی ماشین سبک وزن است که برای مانور دادن گزینه مناسبی است. آپدیت تازه بازی بعلاوه نارنجک های گیج نماینده و سه تفنگ تازه را به بازی اضافه می نماید که جالب ترین آن ها PF41 است؛ یک کلت تمام اتوماتیک که از یک خشاب P90 استفاده می نماید.

متخصص تازه کرافورد (Crawford) نام دارد. او می تواند از یک سلاح مینی گان ثابت استفاده نموده و وقتی بازیکنان را احیا می نماید، مهمات گجت های آن ها را دوباره تامین می نماید. استفاده از مینی گان ذکر شده برای هدف گیری روی درهایی روی نقشه که بازیکنان از آن خارج خواهند شد، گزینه مناسبی به نظر می رسد. فصل دوم مطابق انتظار با بتل پس تازهی عرضه می گردد. البته دایس تایید نموده که هر چیزی که روی گیم پلی تأثیر بگذارد، مانند سلاح ها و وسایل نقلیه تازه، بدون پرداخت هزینه قابل باز شدن هستند. فصل 2 بعلاوه سیستم تازهی را معرفی خواهد نمود که به بازیکنان اجازه می دهد قفل اسلحه ها و وسایل نقلیه فصل های گذشته و بعلاوه اسلحه های بازی های قدیمی سری بتلفیلد را باز نمایند. بخش پورتال نیز تغییراتی دریافت می نماید که این شامل قوانین تازه، منطقه ها و اسلحه های تازه می گردد.

بتلفیلد 2042 ممکن است فاقد آن تعداد خاص بازیکنانی باشد که توسعه دهندگان به آن امید داشتند، اما در کوشش است تا شرایط را برای خود تغییر دهد. از طرفی دایس نیز در ماه ژوئن گفت که تمام تمرکز خود را روی بازی گذاشته است. این به نوعی رد شایعاتی بود که کنار گذاشته شدن بازی به وسیله استودیو را خبر داده بودند. با این حال قیمت 60 دلاری آن باعث می گردد تا بسیاری قید آن را بزنند، به خصوص که بازی های رایگان و موفقی در این سبک در حال حاضر در دسترس هستند.

به نظر می رسد که الکترونیک آرتز برنامه هایی برای سری بتلفیلد دارد که بسیار فراتر از نسخه 2042 خواهند بود. وینس زامپلا (Vince Zampella)، رئیس استودیوی ریسپاون (Respawn) اکنون مسئولیت این مجموعه محبوب را بر عهده دارد و شایعات حاکی از آن است که حداقل یک بازی تک نفره تازه از این سری در دست توسعه است.

بازی بتلفیلد 2042 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. فصل دوم در 8 شهریور عرضه شده و همه مواردی که در اینجا در خصوص آن ها صحبت کردیم نظیر نقشه، سلاح ها، وسایل نقلیه و متخصص تازه برای دارندگان بازی کاملا رایگان خواهد بود. البته آیتم های تزئینی و غیررایگان نیز وجود خواهند داشت. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار فصل دوم بتلفیلد 2042 معین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار فصل دوم بتلفیلد 2042 معین شد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید