توصیه های پلیس راهور برای روزهای آلوده تهران

به گزارش وبلاگ تحصیل، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران عظیم گفت:با توجه به ترافیک عصرگاهی تهران و محدودیت تردد در ساعات اعلامی بهتر است رانندگان دراین دو روز ترددهای خود را در پایتخت به حداقل برسانند.

توصیه های پلیس راهور برای روزهای آلوده تهران

به گزارش وبلاگ تحصیل، سرهنگ علی همه خانی در تبادل نظر با مهر ضمن بیان این خبر اظهار کرد: اداره کل هواشناسی استان تهران، آلودگی هوا و و غلظت آلاینده های جوی را تا انتها فردا شب اعلام داشته است و احتمال پایداری این شرایط را تا آخر هفته جاری پیش بینی نموده است.

وی ادامه داد: با توجه به ترافیک عصرگاهی تهران و محدودیت تردد در ساعات اعلامی بهتر است رانندگان دراین دو روز ترددهای خود را در پایتخت به حداقل رسانده و بیشتر مراقب سلامتی خود و دیگر شهروندان باشند و در معرض ذرات آلوده و ترافیک قرار نگیرند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران عظیم گفت: به همین دلیل و با توجه به هشدار اخیر وزارت بهداشت و درمان و همچنین مرکز کنترل کیفیت هوای تهران، به رانندگان، بیماران قلبی و گروه های حساس توصیه می گردد امروز و فردا از خانه بیرون نیایند و تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری و فعالیت های طولانی در فضاهای آزاد مخصوصاً امروز و فردا جدا خودداری کنند.

سرهنگ علی همه خانی اضافه نمود: غلظت و آلودگی هوا و وجود ویروس کرونا هر دو عاملی است که می تواند افراد را همزمان مبتلا به بیماری نماید از این روی رانندگان و گروه های حساس به این هشدارها توجه جدی داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین

به "توصیه های پلیس راهور برای روزهای آلوده تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های پلیس راهور برای روزهای آلوده تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید