خبرنگاران به قم رسید (خرید با تخفیف از هایپراستار قم)

به گزارش وبلاگ تحصیل، هایپراستار قم یکی از شعبات فروشگاه زنجیره ای هایپراستار است که در سال 1398 و در مجتمع بازار شهر قم تاسیس شد. هایپراستار شعبه قم با عرضه هزاران کالای باکیفیت و مقرون به صرفه از برندهای مختلف، روزانه میزبان هموطنان ساکن شهر قم است. با توجه به رویکرد خبرنگاران در جهت توسعه امکان سرویس دهی به اقصی نقاط ایران، بعد از تهران، کرج و اصفهان، این بار سوپرمارکت آنلاین خبرنگاران به شهر قم رسیده است.

خبرنگاران به قم رسید (خرید با تخفیف از هایپراستار قم)

با کوشش های گروهی تیم وبلاگ تحصیل و هایپراستار، بلاخره سوپرمارکت آنلاین وبلاگ تحصیل به شهر قم رسید. به این ترتیب، با پیوستن شعبه قم هایپر استار به اپلیکیشن و وبسایت وبلاگ تحصیل ، از این به بعد مشتریان عزیز ساکن در قم می توانند تمامی کالاهایی که در این شعبه از هایپراستار ارائه می گردد را به راحتی و به وسیله وبلاگ تحصیل خریداری نمایند و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرند.

با لینک زیر به راحتی تخفیف دریافت کنید و خریدتان از هایپراستار قم را به صورت آنلاین انجام دهید؛

[the-ad id=6339″][the-ad id=6182″]

تنوع، کیفیت بالا و قیمت مناسب

کالاها و محصولات هایپر استار قم از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار بوده و با قیمتی مقرون به صرفه تر از فروشگاه های دیگر به فروش می رسند. در نتیجه، خرید از تمامی شعب هایپر استار هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ زمانی به صرفه تر خواهد بود. خرید از اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی وبلاگ تحصیل کاملا مشابه خرید حضوری از هایپراستار قم است، اما به صورت آنلاین. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، مزیت خرید آنلاین نسبت به مراجعه و خرید در خود فروشگاه، صرفه جویی در زمان و هزینه است.

با توجه به رجحان های خرید اینترنتی، بیشتر افراد ترجیح می دهند کالاها و ملزومات روزانه خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین تامین نمایند. با دسترسی به اپلیکیشن وبلاگ تحصیل ، افرادی که به هر دلیلی نمی توانند یا نمی خواهند به صورت حضوری از هایپراستار خرید نمایند، این امکان را خواهند داشت که کالاهای سوپرمارکتی خود نظیر مواد غذایی، مواد شویند و غیره را اینترنتی سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی درب منزلشان تحویل بگیرند.

شعبه هایپراستار قم مانند سایر شعبات هایپرمارکت وبلاگ تحصیل ، کلیه کالاهای سوپرمارکتی اعم از مرغ و گوشت، میوه و سبزیجات، محصولات لبنی و انواع نان را به شهروندان قمی ارائه می نماید. علاوه بر این، از این به بعد هموطنان ساکن شهر مقدس قم می توانند علاوه بر پیشنهادهای ویژه و تخفیف های هایپراستار، از تخفیف های سوپرمارکت آنلاین وبلاگ تحصیل نیز بهره مند شوند.

منبع: اسنپ مارکت

به "خبرنگاران به قم رسید (خرید با تخفیف از هایپراستار قم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران به قم رسید (خرید با تخفیف از هایپراستار قم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید