خرید و نصب 300 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی

به گزارش وبلاگ تحصیل، 300 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری خریداری و نصب شد.

خرید و نصب 300 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز درمانی این استان از ابتدای دولت سیزدهم به بیش از 300 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی مجهز شدند.

ارسلان خالدی فر اضافه نمود: خرید و تجهیز دستگاه ام. آر. ای بروجن و لردگان با اعتباری افزون بر 82 میلیارد تومان، دستگاه سی. تی. آنژیوگرافی شهرکرد با اعتباری افزون بر 120 میلیارد تومان، دستگاه سی. تی. اسکن لردگان با هزینه 15 میلیارد تومان، دستگاه سی. تی. اسکن اردل با صرف اعتبار 10 میلیارد تومان نصب شده است.

بیشتر بخوانید

به گفته وی، خرید و تجهیز دستگاه لیزر اگزایمر شهرکرد با 20 میلیارد تومان، دستگاه اندوسونوگرافی شهرکرد با اعتباری بیش از 15 میلیارد تومان، دستگاه سنجش تراکم استخوان شهرکرد با هزینه چهار میلیارد تومان، هشت دستگاه رادیولوژی دیجیتال با اعتباری افزون بر 25 میلیارد تومان در این مدت خریداری و در مراکز درمانی استان نصب شده است.

وی از تهیه دستگاه لیزر پی. آر. پی در شهرکرد با اعتبار سه میلیارد تومان و سه دستگاه ویدئو آندوسکوپ با هزینه 9 میلیارد تومان اطلاع داد و گفت: تامین تجهیزات پزشکی از مراجعه بیماران به استا نهای همجوار کم خواهد نمود.

وبلاگ تحصیل چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خرید و نصب 300 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و نصب 300 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید