دریاچه دریابک یکی از جاذبه های گردشگری استان قزوین به شمار می رود

به گزارش وبلاگ تحصیل، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، دریاچه دریابک یکی از جاذبه های گردشگری استان قزوین به شمار می رود.

دریاچه دریابک یکی از جاذبه های گردشگری استان قزوین به شمار می رود

دریاچه دریابک در دو کیلومتری از روستای زرشک در قزوین قرار داشته و به نام دریاچه دلاوک نیز شناخته می گردد. منطقه دریاچه دریابک آب و هوای سرد و کوهستانی داشته که حتی در تابستان ها نیز هوا بسیار خنک و در فصل زمستان بسیار سرد و برفی است. این دریاچه بیضی شکل 250 متر طول و 110 متر عرض دارد. آب تامین شده از این دریاچه از آب شدن برفها و چشمه های منطقه و همینطور ریزش جوی است. دریاچه دریابک بین جهانگرد ها و جهانگردان بسیار محبوب هست. تفریح و تفریح هایی مثل پیست اسکی نزدیک به دریاچه و در روستای زرشک قرار داشته و همینطور انواع امکاناتی که برای اقامت و استراحت چند روزه یک جهانگرد و جهانگرد لازم بوده، فراهم است. وجود این امکانات و خدمات باعث شده تا این منطقه در قزوین منطقه ای جهانگردی باشد.

از دریاچه دریابک تا شهر قزوین هفده کیلومتر راه هست. برای رسیدن به این دریاچه و گذراندن تعطیلات خود در آن می توانید از اتوبان قزوین زنجان به سمت جاده فرعی باراجین و دانشگاه آزاد قزوین، روستای زرشک، جاده خاکی حرکت نموده و بعد از دو کیلومتر به روستای زرشک و دریاچه دریابک برسید.

منبع: همگردی

به "دریاچه دریابک یکی از جاذبه های گردشگری استان قزوین به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه دریابک یکی از جاذبه های گردشگری استان قزوین به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید