مهدی ترابی در راستا ثبت افتخارآفرینی در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تحصیل، مهدی ترابی، سعید صادقی، محسن آذرباد، امید عالیشاه، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر چهره های شناخته شده لیگ بیست و یکم در جهت کسب عنوان بهترین پاسور لیگ هستند که رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر داشته و کوشش می نمایند تا عنوان مهندس فصل را از آن خود نمایند.

مهدی ترابی در راستا ثبت افتخارآفرینی در پرسپولیس

از بین این نفرات، به جز عالیشاه که در لیست امروز پرسپولیس به علت مصدومیت نبود و مهدی پور که نتوانست درخشش هفته های گذشته خود را در ترکیب استقلال تکرار کند و البته محسن آذرباد که ناکام در گلسازی در روز رجحان 3 گله تیمش بود، دیگران در حفظ فرایند گلسازی خود پیروز بودند و رقابت از هفته های گذشته برای کسب عنوان رجحانن پاسور فصل مجذوب کننده تر دنبال شد.

مهدی ترابی در دوئل پرسپولیس و تراکتور گل اول تیمش را ساخت، سعید صادقی ستاره گل گهر در مسجدسلیمان بود و هر دو گل تیمش را مهندسی کرد و دانیال اسماعیلی فر هم در مشهد توانست با یک ارسال عالی فرشاد احمدزاده را در موقعیت گل قرار دهد.

این درخشش ها باعث شد تا فرم جدول رجحانن پاسور های لیگ دستخوش تغییرات مهمی گردد و حالا در صدر جدول، مهدی ترابی با 5 پاس گل به تنهایی حضور دارد؛ به جز این ستاره صدرنشین در جدول گلسازان لیگ، محسن آذرباد، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر با 4 پاس گل مشترکاً در رتبه دوم هستند.

امید عالیشاه و مهدی مهدی پور که در این هفته نتوانستند بر شمار پاس گل های خود بیفزایند، با 3 پاس گل در رتبه سوم مشترکاً حضور دارند تا این چنین جدول رجحانن پاسور های لیگ تا خاتمه هفته سیزدهم چینش گردد.

باید دید تا خاتمه رقابت های لیگ برتر این رقابت مجذوب کننده برای کسب یک افتخار فردی چگونه دنبال خواهد شد و در نهایت چه کسی (کسانی) می تواند عنوان رجحانن پاسور فصل را از آن خود کند.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "مهدی ترابی در راستا ثبت افتخارآفرینی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی ترابی در راستا ثبت افتخارآفرینی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید