موافق ادامه لیگ فوتبال بانوان نیستم ، در قاب تلویزیون جایی نداریم

به گزارش وبلاگ تحصیل، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان با بیان این که در شرایط فعلی موافق برگزاری ادامه لیگ نیستم، گفت: هدف ما از برگزاری یک رقابت، سلامتی ورزشکاران است و اگر با برگزاری ادامه لیگ، خدای ناکرده تنها یک نفر به کرونا مبتلا شود، در واقع از هدف اصلی مان چشم پوشی کرده ایم.

موافق ادامه لیگ فوتبال بانوان نیستم ، در قاب تلویزیون جایی نداریم

زهرا عبدالوند در گفت وگو با وبلاگ تحصیل، در ابتدا در خصوص اولین حضور تیم آویسا خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: واقعا تجربه جدیدی برای من بود اما امیدوارم در سال های آینده مسئولان نگاه بهتری به فوتبال بانوان داشته باشند تا فوتبال بانوان بهتر دیده شود.

موافق ادامه لیگ برتر فوتبال بانوان نیستم

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط فعلی که همچنان با ویروس کرونا روبرو ایم، موافق از سرگیری لیگ برتر هستید؟ گفت: موافق برگزاری ادامه لیگ نیستم. باتوجه به این که با شیوع کرونا، بیشتر استان ها درگیر این ویروس هستند و خوزستان نیز همچنان شرایط قرمز دارد باید این نکته مدنظر باشد که هدف ما از برگزاری یک رقابت، سلامتی ورزشکاران است و اگر با برگزاری ادامه لیگ، تنها یک نفر به کرونا مبتلا شود، در واقع از هدف اصلی مان چشم پوشی کرده ایم.

رعایت پروتکل های بهداشتی سخت است

مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان با اشاره به هزینه بر بودن اجرای پروتکل های بهداشتی، ادامه داد: در استان خوزستانی که در حال حاضر در شرایط پرخطری است، واقعا رعایت پروتکل های بهداشتی سخت است، ضمن این که نمی توانیم تضمین کنیم که عضوی از تیم دچار این ویروس منحوس نشود. به هر حال این مراجع ذیصلاح هستند که باید در این زمینه تصمیم گیری کنند و ما نیز تابع نظر آن ها هستیم. مطمئنا تصمیمی که خواهند گرفت بر مبنای سلامت بانوان در این رشته است.

وی با بیان این که فعلا در بلاتکلیفی به سر می بریم، گفت: منتظریم تا ببینیم تکلیف چیست. فقط امیدوارم هر چه سریع تر سرنوشت لیگ برتر فوتبال بانوان نیز تعیین شود تا بتوانیم برای آینده تیم برنامه ریزی و به پیشرفت فوتبال بانوان در خوزستان کمک کنیم.

فوتبال در هوای بالای 50 درجه خوزستان طاقت فرسا است

عبدالوند همچنین با اشاره به آب و هوای گرم این روزهای استان خوزستان، مطرح نمود: تیم آویسا از چهار دیدار باقی مانده خود در لیگ برتر باید 2 بازی را در خانه از حریفان پذیرایی کند و باتوجه به این که مسابقات همیشه ساعت 10 صبح برگزار می شود و اکنون هوای خوزستان بالای 50 درجه است، واقعا فوتبال بازی کردن برای بانوان در این ساعت، طاقت فرسا است و همین نیز می تواند دختران ما را دچار مصدومیت کند و باعث شود که آن ها فصل آینده را هم از دست بدهند؛ بر این اساس موافق برگزاری لیگ نیستم.

فوتبال بانوان در قاب تلویزیون جایی ندارد

مدیرعامل باشگاه آویسا خوزستان با بیان این که متاسفانه فوتبال بانوان در قاب تلویزیون جایی ندارد، اضافه کرد: صدا و سیما باید بیشتر به فوتبال بانوان بپردازد و تنها به یکی دو برنامه اکتفا نکند. دختران ما نیاز دارند که دیده شوند و اگر صدا و سیما بیشتر به این رشته در بخش بانوان بپردازد، مطمئنا اسپانسرها نیز برای حمایت ترغیب خواهند شد و شاهد حضور اسپانسرهای بیشتری در این بخش خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "موافق ادامه لیگ فوتبال بانوان نیستم ، در قاب تلویزیون جایی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافق ادامه لیگ فوتبال بانوان نیستم ، در قاب تلویزیون جایی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید