نشانه های هشدار دهنده بیماری معروف به قاتل خاموش را بشناسید

به گزارش وبلاگ تحصیل، تغییرات ظریفی وجود دارد که بعضی از آن ها هنگام بیدار شدن از خواب بروز می نماید و می تواند نشانه دیابت نوع 2 باشد.

نشانه های هشدار دهنده بیماری معروف به قاتل خاموش را بشناسید

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ تحصیل، به نقل از باشگاه وبلاگ تحصیل، دیابت نوع 2 تهدیدی موذیانه تلقی می گردد، زیرا علائم آن معمولاً تا زمانی که سطح آن در خون به طور مداوم افزایش نیابد ظاهر نمی شوند. این یک مشکل واقعی است، زیرا به طور مداوم بالا بودن سطح قند خون می تواند خطر بیماری قلبی را افزایش دهد.

با این حال، تغییرات ظریفی وجود دارد که بعضی از آن ها هنگام بیدار شدن از خواب بروز می نماید و می تواند نشانه دیابت نوع 2 باشد.

دکتر رالف آبراهام مشاورحوزه دیابت و اختلالات چربی و غدد درون ریز در مصاحبه با اکسپرس بعضی از علائم هشدار دهنده این بیماری را شرح می دهد.

آبراهام می گوید: خشکی دهان می تواند واضح ترین علامت باشد، اما اگر هنگام شب برای رفتن به دستشویی و ادرار کردن زیاد بیدار شده اید و احساس تشنگی دارید، مشکل چیز دیگری است.

او اضافه می نماید که علائم ظریف دیگری نیز در ارتباط با دیابت نوع 2 که به آن قاتل خاموش می گویند وجود دارد؛ بعضی از این علائم شامل خستگی بی اندازه، خواب آلودگی، تاری دید، مسائل جنسی، بهبود نیافتن زخم های جزئی، عفونت های قارچی و آبسه است.

معمولاً هنگام تشخیص بیماری توصیه می گردد سبک زندگی خود را تغییر دهید تا سطح قند خونتان کاهش یابد؛ زیرا رژیم غذایی نقش مهمی در کنترل قند خون دارد؛ بنابراین باید مصرف کربوهیدرات خود را محدود کنید، زیرا کربوهیدرات می تواند منجر به افزایش سطح قند خون گردد. باید در استفاده از کربوهیدرات های ساده - قند هایی که در بدن به سرعت تجزیه می گردد و به سرعت سطح قند خون را افزایش می دهد مراقب باشید.

همچنین باید از خوردن نشاسته های بسیار تصفیه شده مانند نان سفید خودداری گردد، زیرا معمولاً باعث افزایش سطح قند خون می گردد.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و وبلاگ تحصیل هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نشانه های هشدار دهنده بیماری معروف به قاتل خاموش را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشانه های هشدار دهنده بیماری معروف به قاتل خاموش را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید