پارتیشن تکجداره شیشه ای، فضاسازی مدرن و کاربردی ادارات

به گزارش وبلاگ تحصیل، همه ما تجربه فضاسازی نامطلوب، غیرکاربردی و شخصی سازی نشده را در مقاطع مختلف زندگی، تحصیلی و حرفه ای مان داشته ایم. دکوراسیون مدرن، با معرفی پارتیشن ها و به خصوص پارتیشن فریم لس، انقلابی در فضاسازی و طراحی ایجاد کرد.

پارتیشن تکجداره شیشه ای، فضاسازی مدرن و کاربردی ادارات

از زمان تولد ابتدایی ترین انواع شان، پارتیشن ها، مسئول تقسیم فضاها به بخش های خصوصی تر و جداسازی فعالیت های نامرتبط بودند. این ویژگی، همان پارتیشن های اولیه سبکی،که با کوچک ترین ضربه نقش زمین می شدندرا هم جذاب می کرد. تا جایی که طراحان و فراورینمایندگان به فکر پایدارتر کردن این سازه افتادند. محصولی که هم اکنون در ادارات به عنوان پارتیشن می بینید، ماحصل کوشش برای زنده نگه داشتن پارتیشن های اولیه با کاربری امروزی است.

چرا از پارتیشن استفاده کنیم؟

با افزایش نرخ کارآفرینی در ایران، شاهد تولد چندین بیزینس نوپا در هر روز هستیم. یکی از معضلاتی که به عنوان یک کارآفرین با آن روبرو می شویم، یافتن محل فعالیتی ایده آل و متناسب با بودجه، شرایط، تعداد کارمندان و تصوراتمان برای بیزینسی است که آغاز نموده ایم. شاید دلگرم شوید اگر بدانید هم امروزه کم و بیش با همین معضل در حال دست و پنجه نرم کردن هستند و حتی بودجه کافی و مناسب هم ضمانتی برای رفع دائم این مشکل نیست.

زمانی که قصد طراحی، ساخت، تغییر کاربری و یا حتی تغییر دکوراتیو داریم، استفاده از انواع پارتیشن ها مثل پارتیشن تک جداره یا دوجداره راه چاره مالی، کم هزینه، انعطاف پذیر و کاربردی تری نسبت به استفاده از مصالح بنایی و ساختمانی می باشد.

پارتیشن های امروزی، ما را از هزینه اسباب کشی صرف این که به چند اتاق بیشتر احتیاج داریم نجات می دهند، با سلیقه و کاربرد مد نظر ما منعطف می شوند و جلوه ای حرفه ای به محیط کار می دهند. پارتیشن تک جداره علاوه بر سبکی و قابلیت جا به جایی آسان، از استحکام خوب و نمای زیبا برخوردارند. همه این مشخصات پارتیشن ها را به راه چاره هایی موقت و حتی دائمی برای فضاسازی محیط اداری تبدیل می نمایند.

پارتیشن های شیشه ای، نمایی متفاوت

شخصی سازی و ایجاد حریم خصوصی برای کارمندان از مهم ترین عناصری است که اداره یا محل کار را به ایده آلی جهت کار و پیشرفت نزدیک می نماید. پارتیشن های شیشه ای در عین حریم سازی، قابلیت ایجاد ارتباط بیشتر با محیط عمومی را هم فراهم نموده است. نظارت و تعامل بهتر به وسیله شیشه های پارتیشن تک جداره موازی با عایق صدا بودنشان، هم مطلوب خواست کارفرما و هم کارمندان است.

پارتیشن شیشه ای، فضایی گروهی و تعاملی را در کل اداره ایجاد نموده که در زمان احتیاج، حریم شخصی افراد را هم جدا می نماید. نمای پارتیشن شیشه ای روشن تر، دل بازتر و امن تر از پارتیشن های معمولی است و استفاه آن ها برای محل کار افراد به مراتب بیشتر است.

پارتیشن تک جداره شیشه ای

پارتیشن تکجداره با توجه به سبکی نسبت به انواع دوجداره، مناسب برای آفیس هایی است که احتمال تغییر چیدمان در آینده را زیاد می دهند و به دنبال راحت ترین سازه برای حمل و نقل و جا به جایی هستند. پارتیشن تکجداره علاوه بر سبکی، تمام ویژگی های ذکر شده در بالا را نیز داراست تا بهترین گزینه برای ادارات و شرکت های پویا باشد.

مرانتی، با سابقه 14 ساله و وجه تمایز آن

مرانتی با وجود محدودیت هایی که در مقاطع مختلف زمانی همه شرکت ها با آن ها روبرو شدند، مثل تهیه متریال، ابزار و نیروی مجرب همیشه تمام سعی و کوشش خود را به کار گرفته تا کیفیت ساخت و فراوری محصولات خود را حفظ کند. مرانتی با ظرافت در طراحی و اجرا، مبلمان و پارتیشن هایش را از سایر برندها متمایز می نماید.

سال ها فعالیت در حوزه طراحی و فراوری مبلمان اداری، به مرانتی مزیت آشنایی با هر گونه احتیاجی که باید به عنوان فراورینماینده رفع کند را داده است. این مجموعه با تمام کاربری هایی که ضروری است در طراحی یک سازه در نظر بگیرد آشناست و در پیاده سازی ایده های نو در جهت بهبود محصولات پیشرو است.

در کنار امکان انتخاب انواع شیشه مثل سندبلاست، ساتینا، دودی و.. برای پارتیشن تکجداره، امکان نصب کمدهای زمینی(فایل)، شلف و فلاورباکس از مزایایی ست که تبحر مرانتی را در طراحی و ساخت نشان داده و محصولاتش را از دیگر محصولات بازار متمایز می نماید.

خرید از مرانتی

میان هیاهوی عدم اعتماد به نحوه ساخت و اجرای طرح های مبلمان اداری، که گریبان گیر همه کارفرمایان و مدیران است، مرانتی با سابقه درخشان خود مشتری های قدیم و جدید را از محصولات و خدمات پس از فروش خود راضی نگه داشته است، که البته بخش زیادی از این رضایت به سهولت فرایند خرید و استفاده از محصولات معطوف می گردد.

آنالیز و ارائه نقشه

کارشناسان مرانتی با حضور در فضای مورد نظر و آنالیز احتیاجهای شما، نقشه ای برای درج پارتیشن تکجداره یا دوجداره به شما ارائه می دهند.پس از نظارت نهایی و تایید مشتری، طرح و ابعاد مشخص شده برای ساخت فرستاده می شوند.

فراوری محصول

پارتیشن ها در کمترین زمان ممکن، با کیفیت و ظرافت فراوری شده و به دست مشتری می رسند.

نصب

مراحل نصب پارتیشن های تکجداره از ابتدا تا پایان به عهده مجموعه مرانتی، طبق نقشه و با زمان بندی از پیش معین شده می باشد.

بازنصب

مونتاژ و دمونتاژ (باز و بست) پارتیشن ها بعد از بار اول، برای بار دوم و چندم هم توسط مجموعه قابل اجرا بوده و مطابق سلیقه و خواست شما، قابلیت تغییر دکوراسیون و کاربری را خواهد داشت.

پارتیشن شیشه ای مرانتی، پاسخی متفاوت و خلاقانه به مشکل کمبود فضای کافی یا مناسب در ادارات است؛ خلق فضایی شخصی و در عین حال تعاملی، قابل جا به جایی در عین استحکام، مالی و در آن واحد کاربردی.

محیط فعالیت خود را با نسل جدید سازه های فضاسازی مدرن، به یاری مرانتی زیبا و حرفه ای کنید.

منبع: اتاق

به "پارتیشن تکجداره شیشه ای، فضاسازی مدرن و کاربردی ادارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارتیشن تکجداره شیشه ای، فضاسازی مدرن و کاربردی ادارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید