چرا برای خرید ابزار ابزارچی را انتخاب کنیم؟

به گزارش وبلاگ تحصیل، این روزها خرید اینترنتی ابزارآلات بیشتر از گذشته در کانون توجه خریداران قرار گرفته است. بعلاوه این نوع عرضه به جایگاه ویژه ای در بازار فروش این محصولات دست یافته است که دلیل این امر را می توان در مزایای بسیاری جست و جو کرد که در خرید اینترنتی این محصولات در مقایسه با خرید حضوری آنها وجود دارد. بر همین اساس فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه عرضه و فروش انواع ابزارآلات فعالیت دارند که فروشگاه اینترنتی ابزارچی یکی از معتبرترین و نام آشناترین آنهاست. این مرکز فروش همیشه بر اصول مشتری مداری و تضمین اصالت کالا وفادار بوده و مزایا و آپشن های بسیاری را برای عرضه محصولات خود در نظر گفته است. لذا در ادامه قصد داریم ضمن معرفی بیشتر فروشگاه ابزارچی به مزایای بسیار خرید از این مرکز فروش اینترنتی بپردازیم و به نوعی یک پاسخ کامل به این سؤال که چرا برای خرید ابزار ابزارچی را انتخاب کنیم، داشته باشیم.

چرا برای خرید ابزار ابزارچی را انتخاب کنیم؟

نحوه معرفی محصولات در ابزارچی

هر فروشگاهی در زمینه عرضه محصولات و ارائه خدمات، از اصول و روش های مشخصی استفاده می نماید که فروشگاه اینترنتی ابزارچی نیز از این قضیه مستثنی نیست. در این مرکز سه دسته اطلاعات در زمینه فروش محصولات در اختیار کاربران و خریداران قرار می گیرد که به صورت زیر است:

  • مشخصات فنی و ظاهری محصولات
  • نقد و آنالیز تخصصی محصولات به وسیله متخصصان و مشاوران این مرکز
  • دیدگاه سایر کاربران در رابطه با محصولات خریداری شده و نقاط قوت و ضعف آنها

خریداران با مطالعه این سه بخش می توانند به اطلاعات لازم و ضروری در رابطه با خرید انواع ابزارآلات دست یابند. به همین دلیل سایت ابزارچی با ارائه تنوع بالایی از ابزارآلات سعی دارد امکان مقایسه محصولات را برای خریداران و مشتریان خود فراهم کند تا آنها بتوانند با اطمینان خاطر و بازدهی بالا فرایند خرید خود را تکمیل نمایند. بعلاوه اطلاعاتی که در این سایت و در رابطه با مشخصات فنی محصولات ارائه می شود طیف گسترده ای از داده ها را شامل می شود که از جمله آنها می توان به مشخصات ظاهری، ابعاد، وزن، توان، ظرفیت، سرعت، نوع متریال بکار رفته و غیره اشاره نمود.

تنوع محصولات عرضه شده در ابزارچی

فروشگاه اینترنتی ابزارچی را می توان یک مرکز فروش تخصصی در زمینه عرضه مدل های مختلف ابزارآلات دانست که رقابت سالم و تنگاتنگی را با سایر مراکز فروش این محصولات شروع نموده است. محصولات عرضه شده در این فروشگاه را می توان به صورت زیر دسته بندی نمود:

پیشنهاد ویژه

گلدان شیشه ای دستساز تیراژه

مشاهده قیمت و خرید

گلدان شیشه ای رنگی تالاب

مشاهده قیمت و خرید

گلدان شیشه ای دستساز باران

مشاهده قیمت و خرید
  • ابزارآلات صنعتی بنزینی، برقی، بادی و غیره
  • ابزارآلات برقی و شارژی مانند انواع سنگ فرز، انواع پیکور و بتن کن، انواع دریل و غیره
  • ابزارآلات دستی مانند انواع انبر، آچار، پتک، پیچ گوشتی، جعبه ابزار، کیف ابزار و غیره.
  • ابزارآلات بارگیری مانند وینچ(بالابر) برقی، جرثقیل دستی، تسمه جغجغه
  • تجهیزات ایمنی مانند انواع لباس کار، کفش و دستکش ایمنی، انواع کلاه و عینک ایمنی، انواع شیلدهای ایمنی، انواع گوشی و کمربندهای ایمنی، ماسک های تنفسی.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ابزارچی

همان طور که اشاره نمودیم خرید ابزار از ابزارچی با مزایای بسیاری همراه بوده که در این بخش قصد داریم به معرفی و آنالیز آنها بپردازیم. این مزایا به صورت زیر خواهد بود:

  1. تحویل سریع سفارشات

احتیاجی نیست خریداران پس از ثبت سفارش مدت زمان زیادی را منتظر بمانند تا محصول مورد نظر به دست آنها برسد؛ چرا که فروشگاه ابزارچی با توجه به شرایط و موقعیت مشتریان روش های مختلفی را برای ارسال محصولات خود در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به ارسال با باربری، پست، تیپاکس و پیک درون شهری اشاره نمود. تفاوتی ندارد که شما چه نوع ابزار و با چه سایزی را سفارش داده اید و یا در کدام استان و نقطه از کشور سکونت دارید؛ زیرا این مرکز پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن موظف است محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند.

معمولاً ارسال محصولات به وسیله باربری و پست صورت می گیرد و چنان چه مشتریان عجله داشته باشند می توانند از گزینه تیپاکس نیز جهت دریافت محصول مورد نظر خود بهره ببرند. چنان چه خریداران عجله داشته باشند و بخواهند هزینه ابزار مورد احتیاج خود را درب منزل پرداخت نمایند، می توانند از روش ارسال پیک درون شهری استفاده نمایند که این قابلیت هم اکنون برای شهر تهران و حوالی آن مانند کرج دایر است.

  1. فروش ابزارآلات به صورت پرداخت درب منزل

فروشگاه ابزارچی در زمینه فروش ابزارآلات از روش ها و خدمات ویژه ای استفاده می نماید که از جمله آنها می توان به فروش ابزارآلات با روش پرداخت درب منزل اشاره نمود. این روش باعث می شود که خریدار با اطمینان خاطر بیشتری به تهیه و خرید ابزارآلات مورد احتیاج خود اقدام نماید و پرداخت هزینه محصول را تا زمان دریافت آن به تعویق بیاندازد. گفتنی است که روش پرداخت درب منزل یا در محل هم اکنون برای تهران و حوالی آن مانند کرج میسر بوده و خریدار می بایست همراه با هزینه خرید کالا، هزینه ارسال آن را نیز پرداخت نماید.

  1. تضمین اصالت و کیفیت کالا

مطمئناً هر خریداری در پی تهیه و خرید یک ابزار با کیفیت و با طول عمر بالا بوده و همان طور که می دانید محصولاتی که به وسیله شرکت های معتبر فراوری می شوند از کیفیت و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند. بر همین اساس فروشگاه ابزارچی با معرفی و عرضه ابزارآلات اصل، خیال مشتریان را از تهیه یک محصول با کیفیت و غیر تقلبی تا حدود زیادی راحت می نماید. علاوه بر آن گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده برای محصولات نیز می تواند خیال مشتریان را از بابت تهیه و خرید یک محصول اصل و با کیفیت راحت کند.

  1. فروش محصولات با تخفیف ویژه و قیمتی ارزان

از آنجایی که رویکرد فروشگاه ابزارچی بر اساس اصل مشتری مداری است، این مرکز سعی دارد ابزارآلات خود را با قیمتی منصفانه و ارزان در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار دهد. لذا این مرکز با حذف واسطه ها، اختصاص تخفیفات مقطعی و مناسبتی، کدهای تخفیف و غیره سعی دارد محصولات خود را با قیمتی مناسب و پایین در اختیار خریداران قرار دهد.جهت خرید محصولات و برخورداری از این تخفیفات به لینک فروشگاه ابزارچی مراجعه نمایید:

https://abzarchi.com

  1. عرضه برندهای محبوب و با کیفیت

همان طور که می دانید کیفیت یک محصول رابطه مستقیمی با اعتبار و محبوبیت برند ارائه دهنده آن دارد. بر همین اساس فروشگاه ابزارچی همیشه سعی داشته از برندهای معتبر و معروف در فهرست محصولات عرضه شده خود استفاده کند. این کار باعث می شود که خریداران با اطمینان خاطر بیشتر به تهیه و خرید ابزارآلات مورد احتیاج خود اقدام نمایند و نسبت به خرید خود در این مرکز رضایت کافی داشته باشند.

  1. رسیدگی به درخواست مشتریان

فروشگاه ابزارچی همراه با کارشناسان و دست اندرکاران خود آماده است تا به صورت تمام وقت جوابگوی سؤالات و درخواست های کاربران و مشتریان باشد. این مرکز در رسیدگی به درخواست مشتریان و اجرای خدمات پس از فروش محصولات دست بالایی دارد و با مشاوره رایگان پیش از خرید و ضمانت سه روزه بازگشت کالا، توانسته است انتظار مشتریان را تا حد زیادی برآورده نماید.

منبع: اتاق

به "چرا برای خرید ابزار ابزارچی را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برای خرید ابزار ابزارچی را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید