کارخانه فراوری زغال سنگ در شیراز دچار آتش سوزی شد

به گزارش وبلاگ تحصیل، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: شعله های آتش واحد فراوری زغال سنگ واقع در شهرک صنعتی شیراز را به علت عدم رعایت اصول ایمنی در بر گرفت که با کوشش آتش نشانان این آتش سوزی مهار شد.

کارخانه فراوری زغال سنگ در شیراز دچار آتش سوزی شد

محمدهادی قانع گفت: روز گذشته در پی تماس تلفنی کارگران کارخانه فراوری زغال سنگ در شهرک صنعتی شیراز با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در این محل، مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز آتش نشانان ایستگاه 16 را به همراه خودرو های پشتیبانی، راهی محل حادثه کرد.

او گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد سوله 600 متری فراوری زغال سنگ از قسمت اتاق خشک کن به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به فضای داخلی سوله بود.

قانع گفت: آتش نشانان به سرعت با تجهیز شدن به دستگاه تنفسی و اطمینان از قطع جریان برق و گاز محل حادثه با استفاده از یک رشته لوله آبده آتش نشانی، به داخل اتاق خشک کن وارد شده و شعله های آتش را مهار و سپس خاموش کردند.

او گفت: آتش نشانان در پایان با استفاده از فن های مخصوص آتش نشانی دود انباشته شده در سوله را به طور کامل تخلیه نموده و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

وبلاگ تحصیل فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کارخانه فراوری زغال سنگ در شیراز دچار آتش سوزی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه فراوری زغال سنگ در شیراز دچار آتش سوزی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید