تئاتر

جریان علیرضا معروفی روی صحنه تئاتر

به گزارش خبرنگاران؛ علیرضا معروفی نویسنده و کارگردان که اجرای عمومی نمایش تن ها نوشته و کارگردانی او، که مهر و آبان 1400 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت، میزبان بیش از 1000 تماشاگر بود.

5 تیر 1402

سفر به افنباخ آلمان ، 15 کاری که می توانید در افنباخ انجام دهید

چند کیلومتر بالاتر از شهر فرانکفورت، در سمت چپ رود ماین، شهر افنباخ واقع شده است. در زمان های گذشته، دو مورد از بزرگ ترین صنایع شهر افنباخ آلمان، چرم سازی و حروف نگاری بوده اند، که امروزه برای هر دوی این ها موزه های با استاندارد های بالایی در این شهر وجود...

21 دی 1401

تست : اگر این 4 ویژگی را دارید شما باهوش هستید

خبرنگاران : همانطور که می دانید هوش انسان تنها محدود به یک حوزه نیست و دارای جنبه های مختلفی است.

7 اسفند 1400

حرکت منشوری عباس جمشیدی فر در جوکر ، سانسور شد

جوکر در بین مردم غوغا کرد . عباس جمشیدی فر ستاره این فصل جوکر شد .

6 اسفند 1400

نامزدهای ثبت در لیست میراث جهانی یونسکو در سال 2018

کمیته میراث دنیای یونسکو در نشستی که در منامه، بحرین در حال برگزاری است، اماکن پربازدید در سراسر دنیا را برای افزودن آن ها به لیست یونسکو آنالیز می نماید.

5 اسفند 1400

ژست عاشقانه سحر دولتشاهی و همسر سابقش

خبرنگاران : عکسی خاص از سحر دولتشاهی را در کنار رامبد جوان ببینید.

5 بهمن 1400

حیات دوباره اجراهای زنده موسیقی از آذرماه

کنسرت های زنده موسیقی از اسفندماه 98 همزمان با شیوع ویروس کرونا ناچار به توقف فعالیت شدند؛ اجراهای زنده علاوه بر اینکه منبع عایدی تعداد زیادی از هنرمندان و دست اندرکاران برگزاری کنسرت ها و خانواده های شان بود، نشاط را به جامعه تزریق می کرد.

29 دی 1400

معرفی هیئت داوران مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری این جشنواره، گروهی سه نفره متشکل از نادر برهانی مرند (نمایشنامه نویس، کارگردان تئاتر و تهیه کننده فعال در رادیو)، اردشیر صالح پور (نویسنده، پژوهشگر و مدرس تئاتر) و شادی پورمهدی (نمایشنامه نویس و مترجم تئاتر) داوری...

29 اسفند 1399

وزیر فرهنگ و ارشاد: خسارت های ایام کرونا به اصحاب هنر بین 60 تا 80 درصد بوده است

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خسارت های ایام کرونا در بعضی موارد به اصحاب هنر بین 60 تا 80 درصد بوده است، گفت البته دولت اقداماتی را در این زمینه داشته است ولی طبیعتا نیازمند توجه مضاعف هستیم.

17 آبان 1399

زیبایی و اسرارآمیزی بناهای متروک

یک هنرمند و عکاس فرانسوی به نام دیمیتری، در صفحه اینستاگرام خود دست به کار جالبی زده است. او که یک طراح گرافیک است، به تاریخ و بقایای بناهای تاریخی بسیار علاقه دارد.

16 آبان 1399