امکانات و خدمات هتل سی نور

به گزارش وبلاگ تحصیل، هتل سی نور مشهد از جمله بهترین هتل های مشهد است. این هتل معروفیت بسیاری دارد وبسیاری از مسافران آن را برای اقامت خود انتخاب می نمایند. هتل سی نور در بین گردشگران داخلی و خارجی معروفیت بسیاری دارد. اگر قصد اقامت و انتخاب این هتل را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا امکانات و خدمات هتل سی نور مشهد علی بابا را بهتر بشناسید تا بتوانید در تصمیم گیری قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.

امکانات و خدمات هتل سی نور

معرفی هتل سی نور

هتل سی نور مشهد از جمله معروف ترین هتل های مشهد به شمار میرود. این هتل 5ستاره در سال 1393 هم زمان با سعادت امام رضا (ع) به بهره برداری رسید. هتل سی نور در یک برج بزرگ 22 طبقه بنا شده است و با 286 واحد اقامتی و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می نماید. این هتل در خیابان هفده شهریور قرار گرفته است و دارای دسترسی مناسبی به حرم و مراکز تجاری مشهد است. این هتل امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی بسیار عالی و باکیفیتی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد و باعث رضایت آن ها می گردد.

امکانات کلی هتل

هتل سی نور مشهد دارای رستوران اختصای با ظرفیت 400 مهمان است. صبحانه بوفه سرد و گرم نیز داخل همین رستوران برگزار می گردد. در این هتل پارکینگ رایگان با ظرفیت 100 خودرو وجود دارد. پس باید بدانید که به ازای هر اتاق یک پارکینگ در اختیار مسافران قرار نمی گیرد.

مسافران می توانند از اینترنت رایگان و محدود داخل لابی و داخل اتاق ها استفاده نمایند. در گوشه لابی یک آتلیه سنتی وجود دارد که می توانید داخل آن عکس یادگاری بگیرید. سرویس حرم بر اساس نوع کلاس اقامتی به صورت رایگان یا غیررایگان به مسافران ارائه می گردد. امکان استفاده از فروشگاه داخل هتل وجود دارد. در این فروشگاه می توانید بعضی ملزومات و سوغات تهیه کنید.

بخش چایخانه سنتی برای وقت گذرانی و استراحت مسافران در نظر گرفته شده است. بعلاوه در صورتی که با فرزند خود سفر می کنید، می توانید از خدمات نگهداری کودک هتل بهره مند شوید. در بخش لابی هتل، یک دستگاه واکس کفش وجود دارد و مسافران به صورت رایگان از آن استفاده می نمایند.

کثیفی لباس در طول سفر همواره یک مشکل بزرگ به شمار میرود. به همین دلیل بخش لاندری یا همان خشکشویی هتل فعالیت بسیار حرفه ای انجام می دهد تا همواره آراسته باشید. ترانسفر رفت و برگشت به فرودگاه نیز به صورت غیررایگان ارائه می گردد. بعلاوه گفتنی است که امکان استفاده از استخر مجموعه وجود دارد؛ اما باید در نظر داشته باشید که استفاده از استخر مجموعه رایگان نیست. البته در صورتی که کلاس اقامتی خاصی داشته باشید، می توانید از استخر نیز به صورت رایگان بهره ببرید.

امکانات داخل اتاق

تمامی واحدها دارای تلفن ثابت هستند. صبحانه روی تمامی اتاق ها سرو می گردد. داخل هر کدام از اتاق ها یک تلویزیون وجود دارد. البته ابعاد تلویزیون و دسترسی به شبکه داخلی به نوع اتاق بستگی دارد. همگی اتاق ها دارای یخچال هستند و مینی بار به نوع اتاق بستگی خواهد داشت.

چای ساز، سرویس آب رایگان، رخت آویز، پریز برق، سیستم اعلام و اطقاء حریق، صندوق امانات و سیستم تهویه مطبوع در اتاق داخل همه اتاق ها وجود دارند. دسترسی به اینترنت پرسرعت داخل تمامی اتاق ها امکان پذیر است؛ اما اندازه حجم و محدودیت آن به نوع اتاق و کلاس اقامتی آن بستگی دارد.

هر کدام از اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی از نوع دوش هستند. داخل هر حمام سشوار و پک مخصوص بهداشتی فردی وجود دارد. گفتنی است که بعضی اتاق ها مجهز به سرویس فرنگی و بعضی دیگر مجهز به سرویس ایرانی هستند. پس در هنگام رزرو و پذیرش هتل باید به اعلام کنید که قصد اقامت در کدام اتاق را دارید.

دسته بندی کلاس های اقامتی

در کنار نام اتاق ها، یک حرف انگیسی به چشم می خورد که نشان دهنده کلاس اقامتی در این هتل است. پس در رزرو هتل سی نور مشهد علی بابا باید به کلاس اقامتی نیز دقت کنید.

خدمات مخصوص کلاس اقامتی A و B

1. ترانسفر رایگان فرودگاهی در استقبال

2. عکس یادگاری در آتلیه

3. اینترنت کاملاً رایگان

4. سرویس رایگان تا حرم

5. آب معدنی و شارژ چای رایگان نامحدود

6. صبحانه بوفه گرم و سرد رایگان

خدمات مخصوص کلاس اقامتی C

1. عکس یادگاری در آتلیه

2. اینترنت رایگان محدود

3. سرویس رایگان تا حرم

4. شارژ چای و آب معدنی یک بار در طول اقامت

5. صبحانه بوفه به صورت گرم و سرد

خدمات مخصوص اتاق های پرنسس، اپریال و پرزیدنت

1. ترانسفر رایگان فرودگاهی در استقبال و بدرقه

2. سرویس رایگان تا حرم

3. سرو میوه و شیرینی رایگان

4. استخر رایگان

به صورت کلی می توان گفت که با رزرو هتل سی نور مشهد علی بابا ، سفری رؤیایی و خاطره انگیز را تجربه می کنید. در این هتل می توانید از برترین خدمات لاکچری لذت ببرید. کارکنان رفتاری بسیار مؤدبانه دارند و همچون یک مهمان ویژه با هر یک از مسافران برخورد می نمایند. هزینه اقامت در این هتل به مراتب از هتل های 5ستاره دیگر مشهد بهتر است و در عین حال خدماتی درخور و عالی ارائه می دهد. پس از هر نظر این هتل گزینه مناسبی برای اقامت به شمار میرود.

منبع: همگردی

به "امکانات و خدمات هتل سی نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات و خدمات هتل سی نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید