تعلیق دو هفته ای پرواز ایرلاین های ایرانی به انگلیس

به گزارش وبلاگ تحصیل، معاون وزیر راه و شهرسازی از تعلیق پروازهای انگلستان به مدت دو هفته با تشخیص وزارت بهداشت اطلاع داد.

تعلیق دو هفته ای پرواز ایرلاین های ایرانی به انگلیس

شهرام آدم نژاد، معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن اشاره به شرایط به پیش آمده در انگلستان به واسطه شیوع نوع تازه ویروس کرونا، اذعان داشت:

به تشخیص وزارت بهداشت و در راستای جلوگیری از انتقال بیماری و کوشش برای حفظ سلامت مردم، پروازهای بین تهران و مقاصد کشور انگلستان به مدت دو هفته تعلیق شد.

در این راستا، ابولقاسم جلالی، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، در این باره گفت:

آخرین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر فردا سه شنبه (دوم دی ماه) به مقصد لندن انجام می شود که البته این پرواز تنها مسافرانی را که از تهران قصد دارند به لندن بروند، می برد و برای بازگشت به صورت خالی بر می شود. البته کروی پروازی ایرانی نیز که حدود 14 نفر هستند در لندن سوار بر این هواپیما شده و پس از این پرواز دیگری به انگلستان انجام نخواهد شد تا ببینیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا چه می گوید.

این در حالی است که پروازهای انگلیس به مقصد ایران هم چنان برقرار است و وزارت راه و شهرسازی به طور رسمی ممنوعیتی را برای این پروازها اعلام نکرده است. بعلاوه، فعلا تصمیمی برای لغو سایر پرواز های خارجی به کشور هایی از جمله هلند و آلمان به وسیله ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته نشده است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز وبلاگ تحصیل می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا / تسنیم

به "تعلیق دو هفته ای پرواز ایرلاین های ایرانی به انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق دو هفته ای پرواز ایرلاین های ایرانی به انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید