تیم فوتبال سپاهان ایذه مجبور به بازی در اهواز است

به گزارش وبلاگ تحصیل، مجید صیدعالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: باشگاه فوتبال سپاهان ایذه پس از کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر استان، سه فصل به طور متوالی در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور حضور داشت و به رغم تمام مسائل اقتصادی و سخت افزاری اما نتایج قابل قبولی را کسب کرد.

تیم فوتبال سپاهان ایذه مجبور به بازی در اهواز است

وی با اشاره به اینکه این تیم نتوانست به لیگ دسته دوم کشور صعود کند، اضافه نمود: سپاهان همواره بازی های نزدیکی را با تیم های مطرح کشور داشته و باشگاه های معتبری همچون برق شیراز، سپاهان نوین اصفهان، آلومینیوم هرمزگان، استقلال رامشیر، ملی حفاری اهواز و… چاره ای جز شکست برابر نماینده فوتبال ایذه نداشتند.

صیدعالی در ادامه اعلام کرد: در فصل گذشته سازمان لیگ کشور با توجه به تعطیلی مسابقات و به علت ویروس کرونا و گرمای هوای خوزستان و سال جاری نیز به علت ماه مبارک رمضان بازی ها را در استادیوم های مجهز به نورافکن برگزار کرد.

وی افزود: در فصل قبل هر چند اداره ورزش و هیئت فوتبال ایذه و استان کوشش های فراوانی داشتند اما نور استادیوم تختی ایذه مورد تأیید سازمان لیگ قرار نگرفت که در نهایت مجبور شدیم که مسابقات خود را در استادیوم تختی اهواز برگزار کنیم که این امر باعث شد نتوانیم از امتیاز میزبانی خود به خوبی استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال سپاهان نوین ایذه توضیح داد: سال جاری نیز قرار است که بازی های مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور از اول اردیبهشت ماه که همزمان با ماه مبارک رمضان است برگزار گردد و قطعاً بازی های باشگاه سپاهان ایذه باید در مرکز استان برگزار گردد؛ بنابراین مجبور هستیم که همه تمرینات تیم را در مرکز استان برگزار کنیم تا بازیکنان ما به شرایط بازی در اهواز عادت نمایند.

وی گفت: به راستی نورافکن هایی که هفت سال پیش نصب شده اند، چرا هنوز بی استفاده هستند؟ چرا خوابگاه استادیوم تختی و رختکن های کوچک زمین چمن با اینکه بیش از 80 درصد پیشرفت داشته اند اما هنوز پس از چندین سال تکمیل نشدند؟

صیدعالی اضافه نمود: همچنین چرا فوتبال شهرستان ایذه با این همه بازیکن در سطح ملی و کشوری باید فقط یک زمین چمن داشته باشد که آن هم با انجام تمرینات و مسابقات رسمی باشگاه های فراوان در رده های مختلف در بیشتر مواقع سال تبدیل به زمین خاکی می گردد و در این چند سال اگر فشارها و کوشش های هیئت فوتبال شهرستان نبود، حتی یک بازی تیم فوتبال سپاهان هم در این استادیوم برگزار نمی شد.

وی اظهار کرد: مسائل عنوان شده واقعیت های فوتبال شهرستان ایذه است اما در این راستا شاهد کوشش های فراوان اداره ورزش و هیئت فوتبال برای رفع کردن این مسائل بودیم ولی اداره کل ورزش استان نسبت به خواسته های به حق جامعه ورزشی ایذه بی تفاوت است.

صیدعالی تأکید کرد: حل مسائل زیرساختی نیازمند ورود مقامات بالاتر مثل نماینده مجلس، فرماندار و بقیه مسئولان است که امید می رود که هر چه زودتر این مسائل رفع گردد تا بتوانیم حداقل در دوره برگشت از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه فوتبال سپاهان نوین ایذه گفت: با این اوصاف ما تمام کوشش خود را می کنیم که بتوانیم سهمیه خود را حفظ نموده و سقوط نکنیم اما با توجه به مسائل اقتصادی فراوان حتی حفظ سهمیه هم بسیار سخت است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم فوتبال سپاهان ایذه مجبور به بازی در اهواز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم فوتبال سپاهان ایذه مجبور به بازی در اهواز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید