خبرنگاران دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: 10 مسابقه را در یک ماه برگزار می کنیم

به گزارش وبلاگ تحصیل، تهران- خبرنگاران- دبیر فدراسیون دوچرخه سواری از برگزاری 10 مسابقه در یک ماه اطلاع داد و گفت: زمان بندی پیشنهادی شهرهای میزبان برای برگزاری مسابقت لیگ در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش نهایی خواهد شد.

خبرنگاران دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: 10 مسابقه را در یک ماه برگزار می کنیم

به گزارش وبلاگ تحصیل، محسن سلگی روز دوشنبه گفت: با توجه به همکاری هیات ها و اداره کل استان ها تا امروز تقاضای زیادی برای میزبانی مسابقات مختلف به فدراسیون ارسال شده که همه موارد در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر تبریز، تهران، گلستان، اردبیل، خراسان رضوی و چهارمحال بختیاری از جمله استان هایی هستند که اعلام آمادگی خود را برای میزانی مسابقات ارایه نموده که همه درخواست ها را با توجه به شرایط قرمز بعضی مناطق به ویروس کرونا منوط به اجازه ستاد کرونا آن استان نموده ایم. با اعلام آمادگی که این استان ها داشته اند و اینکه احتمالا تعداد این میزبانی ها افزایش خواهد یافت سعی داریم مسابقات را به نحوه احسن با توجه به زمان کم به صورت فشرده برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه درباره برگزاری مسابقات مرحله نخست لیگ در گلپایگان اعلام کرد: مرحله اول را در این شهر به خوبی برگزار کردیم و همه عوامل همکاری مناسبی در این شرایط ویژه داشتند. نفرات اول تا سوم هم ملی پوش بودند و به نسبت آمادگی مناسبی داشتند. برای اهدای مدال ها اجازه ندادیم مسوولی به سکوی قهرمانی نزدیک گردد و خودِ ورزشکار مدالش را به گردن آویخت. در کل کوشش کردیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

جدول زمان بندی پیشنهادی مسابقات لیگ دوچرخه سواری برای میزبانی بدین توضیح است:

- اول تا سوم مهر، مرحله نخست لیگ جاده زنان در رده بزرگسالان و جوانان به میزبانی تهران

- 6 تا 8 مهر، مرحله دوم لیگ برتر در رده بزرگسالان (مردان) به میزبانی تبریز

- 14 تا 16 مهر، مرحله اول لیگ کوهستان در ماده دانهیل و کراس کانتری و رده جوانان و بزرگسالان (مردان و زنان) به میزبانی تهران

- 22 تا 24 مهر، مرحله دوم لیگ جاده زنان در رده بزرگسالان و جوانان به میزبانی اردبیل

- 27 تا 29 مهر، مرحله اول لیگ جاده جوانان در رده پسران به میزبانی تبریز

- 31 مهر تا دوم آبان، مرحله اول لیگ پیست مردان به میزبانی تهران

- 7 تا 9 آبان، مرحله دوم لیگ برتر پیست مردان به میزبانی مشهد

- 10 تا 12 آبان، مرحله اول لیگ پیست جوانان (پسران) به میزبانی مشهد

- مرحله اول لیگ دسته یک جاده، اواسط آبان ماه به میزبانی گلستان

- مرحله دوم لیگ کوهستان در بخش مردان و ماده دانهیل و کراس کانتری در رده جوانان و بزرگسالان در بخش مردان و زنان به میزبانی البرز

- مرحله اول لیگ دوچرخه سواری روزهای 17 و 18 شهریور به میزبانی استان اصفهان در شهرستان گلپایگان برگزار گردید که محمد گنج خانلو در بخش جاده و امیرحسین جمشیدیان در تایم تریل انفرادی قهرمان شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: 10 مسابقه را در یک ماه برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دبیر فدراسیون دوچرخه سواری: 10 مسابقه را در یک ماه برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید