خبرنگاران پروتکل بهداشتی بازگشایی آبدرمانی های استان اردبیل تدوین می شود

به گزارش وبلاگ تحصیل، اردبیل- خبرنگاران- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با ابلاغ استاندار اردبیل به دانشگاه علوم پزشکی استان، پروتکل های بهداشتی بازگشایی آبدرمانی ها برای تصویب در ستاد استانی مقابله با کرونا تدوین می شود.

خبرنگاران پروتکل بهداشتی بازگشایی آبدرمانی های استان اردبیل تدوین می شود

نادر فلاحی روز دوشنبه در گفت و گو با وبلاگ تحصیل اظهارداشت: با پیگیری های اساسی اجرا شده مبنی بر تلاش برای بازگشایی آبدرمانی های استان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، با توجه به اینکه موضوع آب های گرم و معدنی کشور در اردبیل است، طی هفته جاری نسبت به تدوین پروتکل بهداشتی آب های گرم و معدنی اقدام خواهد شد.

او افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی ،میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و انجمن آب های درمانی با تدوین این پروتکل ها و ارائه آن به ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در زمینه بازگشایی این مراکز اقدام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پس از تصویب این موضوع ، فعالیت آبگرم های معدنی استان دوباره آغاز خواهد شد.

فلاحی با اشاره به همکاری بسیار خوب جامعه آبدرمانی های استان در ایام شیوع ویروس کرونا شرح داد: مسوولان مراکز آبدرمانی در همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا اقدام به تعطیلی مراکز خود کرده و در حال حاضر نیز آماده بازگشایی آبدرمانی ها با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی هستند.

مراکز آب درمانی از مهم ترین جاذبه های گردشگری استان اردبیل به شمار می فرایند که نقش و اهمیت اساسی در جذب گردشگران به منطقه دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پروتکل بهداشتی بازگشایی آبدرمانی های استان اردبیل تدوین می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروتکل بهداشتی بازگشایی آبدرمانی های استان اردبیل تدوین می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید