خبرنگاران گیلانی ها در مهرواره کشوری نیایش برگزیده و شایسته تقدیر شدند

به گزارش وبلاگ تحصیل، رشت - خبرنگاران - مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان گفت: پنج عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان در ششمین جشنواره کشوری مهرواره نیایش عنوان برگزیده و شایسته تقدیر را کسب کردند.

خبرنگاران گیلانی ها در مهرواره کشوری نیایش برگزیده و شایسته تقدیر شدند

گزارش وبلاگ تحصیل، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان حاکیست، اسفندیار ضیائی اضافه کرد: در جشنواره کشوری مهرواره نیایش در کتاب سازی آثار گلسا زینالی و پرنیان قربان از اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری تالش عنوان برگزیده و شایسته تقدیر را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: آتنا صفوتی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان بندرانزلی در بخش شعر نوجوان و هلیا میرزاخانیان از کانون پرورش فکری اسالم در بخش متن ادبی گروه سنی کودک برگزیده شدند ضمن اینکه هستی میرزائی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت در بخش کاردستی شایسته تقدیر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: ششمین جشنواره کشوری مهرواره نیایش در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و برای مخاطبان 8 تا 18 سال و ویژه مربیان کانون پرورش فکری با هدف پرورش حس دینی و تعمیق باورهای اسلامی مخاطبان برگزار گردید.

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی این مهرواره، تحقیق و پژوهش، کتابسازی، کاردستی، نشریه دیواری به عنوان موضوعات آثار ارسالی اعلام شده بود، اضافه کرد: نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفال، پویا نمایی، فیلم کوتاه از جمله عناوین بخش هنری و شعر، داستان و نثر ادبی از موضوع های پیشنهادی برای شرکت و ارایه آثار در بخش ادبی این مهرواره بود.

وی یادآور شد:همچنین، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه از عناوین اعلام شده در بخش هنری از سوی دبیرخانه این مهرواره بودند.

به گفته وی در بخش ادبی نیز شعر، داستان، نثر ادبی به عنوان موضوع های پیشنهادی اعلام شده بود و بر همین اساس، اسامی برگزیدگان ششمین مهرواره کشوری نیایش در بخش ادبی، بخش هنری، بخش فرهنگی اعلام می گردد.

وی بیان داشت: تحقیق و پژوهش، کتاب سازی، کار دستی، نشریه دیواری از جمله عنوان های موضوعی بخش فرهنگی و نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفال، پویا نمایی، فیلم کوتاه از عناوین بخش هنری و شعر، داستان و نثر ادبی، از موضوع های پیشنهادی برای شرکت و ارایه آثار در بخش ادبی این مهرواره بود.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان؛ آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا، به صورت حضوری و در غیر این صورت، غیر حضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آنها ارسال خواهد شد.

افزون بر 50 هزار کودک و نوجوان در مراکز 31 گانه کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان گیلان عضو هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گیلانی ها در مهرواره کشوری نیایش برگزیده و شایسته تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گیلانی ها در مهرواره کشوری نیایش برگزیده و شایسته تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید