نگاهی به برترین دیدنی های کشور الجزایر برای گردشگران

به گزارش وبلاگ تحصیل، الجزایر یکی از کشورهای استثنایی است که مقصد گردشگران مسلمان است این کشور دارای جاذبه های مشهری است و هر ساله از سوی علاقه مندان زیادی مورد توجه است این کشور در شمال آفریقا واقع شده است این کشور از نواحی مختلف با لیبی، موریتانی، تونس، مراکش و دریای مدیترانه و نیجریه هم مرز است وسعت این کشور بسیار زیاد است و در بخش های مختلفی از آن طبیعتی بسیار زیبا را مشاهده می کنید. این کشور دارای تاریخچه طولانی و غنی است در قرن هفتم این کشور به وسیله فینیقی ها و عرب ایجاد شده است و در طی تاریخ نیز تحت سلطه اقوام بوده است در سال 647 این سرزمین به تصرف مسلمان ها درآمده است و به یکی از کشورهای اسلامی جهان تبدیل شده است در دوره های حکومت اسلامی این منطقه بخش های دیگری را نیز به تسلط خود درآورده است. امروزه الجزایر به یکی از کشورهای توریستی جهان تبدیل شده است و با وجود دیدنی های متنوع خود از سوی علاقه مندان و جهانگردان زیادی مورد توجه است.

نگاهی به برترین دیدنی های کشور الجزایر برای گردشگران

مهم ترین تماشای های الجزایر:

سرزمین تاریخی الجزایر یکی از مکان های گردشگری جهان است پارک های ملی گوناگون در این منطقه با چشم اندازهای طبیعی بسیار ویژه ای که می بینید می تواند علاقه مندان زیادی داشته باشد. اورن که منطقه ای با معماری بسیار مجذوب کننده است یکی از بخش های پر جنب و جوش در الجزایر محسوب می شود که در ادامه با آن آشنا می شوید.

کوه های اطلس:

اگر علاقه مند به کوهنوردی و پیاده روی می باشد کوه های اطلس یکی از مهم ترین تماشای های الجزایر می باشد که به علت وجود گونه های زیاد گیاهی و حیوانی سال های زیادی ست تحت حفاظت این کشور، مراکش و تونس می باشد. اگر قصد بازدید از کوه های تماشای این کشور را دارید کوه های اطلس می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. سلسله این کوه ها حدود 2500 کیلومتر می باشد و از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. کوه های اطلس سالانه بیش از 50 هزار مسافر و گردشگر را به سمت خود می کشاند و می تواند هر گردشگری را مجذوب خود نماید.

اورن:

یکی دیگر از برترین تماشای های الجزایر شهر اورن می باشد که از لحاظ معماری دارای یک شگفتی بزرگ است و می تواند گردشگران را حیرت زده نماید. این شهر زیبا سالانه بیش از 500 هزار بازدید کننده از داخل و خارج این کشور دارد و دارای فرهنگ و تمدن بسیار قدیمی می باشد. اگر قصد سفر به این کشور را دارید شهر اورن یکی از برترین گزینه ها در طول سفر است و دارای مراکز خرید، مغازه ها، رستوران ها و مساجد زیادی می باشد. این شهر یکی از پر رفت و آمد ترین شهر های کشور الجزایر است و برای مردم آن به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود.

موزه آثار باستانی الجزایر:

این کشور دارای موزه های متعددی است که گردشگران می توانند در هر یک از این موزه ها شگفتی های بسیاری از این کشور را که جمع آوری شده است را از نزدیک بازدید کنند. موزه آثار باستانی الجزایر دارای آثار بومی و کتیبه هایی از رم باستان می باشد که می تواند شما را مجذوب خود نماید. این موزه تماشای از قرن 19 میلادی برای بازدید عموم آزاد شد و سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاد. اگر قصد سفر به کشور الجزایر را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از موزه آثار باستانی آن تماشا نمایید. این موزه همه روزه به جز روزهای تعطیل برای بازدید عموم باز می باشد.

تیمگاد:

یک شهر به جای مانده تاریخی از زمان حکومت رم باستان است که قدمت آن به حدود صدسال قبل از مبلاد باز می شود و یکی از قدیمی ترین شهر های تاریخی و از مهم ترین تماشای های الجزایر می باشد که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. شهر تیمگاد در کوه آورس واقع شده است و سالیان زیادی است که در لیست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و از مهم ترین تماشای های این کشور به شمار میرود. این شهر تاریخی سالیان زیادی است مورد بازسازی قرار نگرفته است و همان معماری خاص خود را از گذشته تا کنون ذارد. اگر می خواهید با یک مکان بی نظیر رو به رو شوید شهر باستانی تیمگاد یک شگفتی بزرگ محسوب می شود.

پارک ملی ال کلا:

یکی دیگر از تماشای های الجزایر این پارک ملی می باشد که یک جاذبه گردشگری مهم برای گردشگران خارجی محسوب می شود و حدود 800 کیلومتر مربع وسعت دارد. پارک ملی ال کلا دارای دریاچه های کوچک بسیار زیادی است که باعث شده تا این منطقه آب و هوای مطلوبی داشته باشد.

کشور تونس یکی از کشورهایی است که در نزدیکی الجزایر واقع شده است و از اهمیت گردشگری زیادی در این منطقه برخوردار است که می توانید از زیبایی های مهم آن بازدید کنید و در لینک اطلاعات بیشتری را درباره این کشور کسب کنید.

منبع: دیجیاتور

به "نگاهی به برترین دیدنی های کشور الجزایر برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به برترین دیدنی های کشور الجزایر برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید