هدست واقعیت ترکیبی اپل برای اعضای هیئت مدیره رونمایی شده است

به گزارش وبلاگ تحصیل، بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، مهندسان اپل هفته گذشته اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت را برای اعضای هیئت مدیره رونمایی نموده اند. در این گزارش آمده که مهندسان برای آماده سازی این محصول سخت در کوشش هستند ولی در رویداد WWDC که ماه آینده برگزار می گردد، شاهد رونمایی از این هدست نخواهیم بود. اما با توجه به این خبر و البته دیگر شایعات منتشر شده، به احتمال زیاد اواخر امسال میلادی یا اوایل 2023 این محصول راهی بازار می گردد.

هدست واقعیت ترکیبی اپل برای اعضای هیئت مدیره رونمایی شده است

بر اساس این گزارش، آخرین باری که اپل محصول جدیدی را قبل از معرفی رسمی برای اعضای هیئت مدیره نمایش داده، سال 2011 بوده که چنین کاری برای دستیار صوتی سیری انجام شده است. گفته می گردد اگرچه توسعه سخت افزار این محصول در حال حاضر اولویت بالاتری نسبت به توسعه نرم افزار دارد، ولی از طرف دیگر بخش نرم افزاری اپل در حال آماده سازی سیستم عامل این هدست هستند.

طی سال های گذشته گزارش های زیادی در خصوص این هدست منتشر شده است. چند روز قبل گزارشی منتشر شد که در آن آمده که اعضای هیئت مدیره اپل در سال 2016 با چند مدل اولیه این هدست روبرو شده اند. ظاهرا این مدل ها مبتی بر هدست های HTC Vive بوده اند و در کل محدودیت های زیادی داشتند. اما در هر صورت به لطف همین محصولات، هیئت مدیره با ادامه دادن این پروژه موافقت نموده اند.

همانطور که گفتیم این یک هدست واقعیت ترکیبی محسوب می گردد و به همین دلیل علاوه بر نمایش محتوای واقعیت مجازی، می تواند از اپلیکیشن های واقعیت افزوده هم پشتیبانی کند. یکی از افشاگران مشهور مدتی قبل بیان کرد که درون این هدست حداقل یک چیپست قدرتمند در حد M1 تعبیه شده که قدرت سخت افزاری بالایی برای آن به ارمغان می آورد. در هر صورت هرچه به زمان عرضه این هدست نزدیک تر شویم، اطلاعات بیشتری در خصوص آن فاش خواهد شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "هدست واقعیت ترکیبی اپل برای اعضای هیئت مدیره رونمایی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدست واقعیت ترکیبی اپل برای اعضای هیئت مدیره رونمایی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید