هم افزایی گردشگری و کشاورزی لرستان در تحقق آگروتوریسم بی نظیر است

به گزارش وبلاگ تحصیل، میراث آریا/ براساس گزارشات منتشر شده، هم افزایی گردشگری و کشاورزی لرستان در تحقق آگروتوریسم بی نظیر است.

هم افزایی گردشگری و کشاورزی لرستان در تحقق آگروتوریسم بی نظیر است

صادق توسلی زاده، مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: مجموعه کشت و صنعت لرستان تجلی همه جانبه گردشگری کشاورزی است که صنعت دامپروری، تولیدات گلخانه ای و باغات متنوع توام با پارامترهای گردشگری را شامل می گردد و در تحقق گردشگری کشاورزی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان لرستان عملکرد درخشانی داشته است.

او در بازدید از مجموعه بزرگ کشت و صنعت و گردشگری فجر صفا لرستان تشریح کرد: مشاهده کردیم خانواده گردشگری لرستان بسیار بزرگتر از تصور ما است و این ظرفیت خوب گردشگری کشاورزی بویژه نمود همکاری خوب اداره کل میراث فرهنگی لرستان، جهاد کشاورزی و مجموعه کشت و صنعت باید الگوی سایر استانهای مستعد قرار گیرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تاکید نمود: مجموعه کشت و صنعت لرستان در بحث کشاورزی تولیدات ارگانیک، بازار صادرات، تولیدات گلخانه ای و باغی سرآمد است و مطابق با شعار سال که دانش بنیان نیز است، واقعا از افتخارات گردشگری ایران محسوب می گردد.

توسلی زاده در سرانجام ضمن تشکر از زحمات و هماهنگی مدیرکل میراث فرهنگی لرستان در مورد برگزاری همایش ملی گردشگری کشاورزی ابراز کرد: برگزاری این قبیل همایش ها لازمه هم افزایی و رشد انواع صنعت گردشگری در کشور است و همین هم اندیشی ها و نشست های تخصصی ملی ایده ها و دستاوردهای خوبی را برای فعالان این حوزه رقم خواهد زد.

منبع: همگردی

به "هم افزایی گردشگری و کشاورزی لرستان در تحقق آگروتوریسم بی نظیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم افزایی گردشگری و کشاورزی لرستان در تحقق آگروتوریسم بی نظیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید