ویروس کرونا تا ابد با ما خواهد بود؟!

به گزارش وبلاگ تحصیل، پروفسور دارزی در حال حاضر بر مطالعه ای درباره تست خانگی نظارت دارد که در آن بیش از 100 هزار نفر مشارکت دارند. این مطالعه دریافته است که 9 تست از هر 10 تست خانگی به درستی اجرا شده است.

ویروس کرونا تا ابد با ما خواهد بود؟!

یک عضو گروه مشاور علمی دولت بریتانیا برای امور اضطراری هشدار داد که این کشور تا ابد با کووید 19 در نبرد خواهد بود و بر پیش بینی های احتیاج به مایه کوبی علیه ویروس تاکید نمود. سِر مارک والپورت، مشاور اصلی علمی دولت بریتانیا گفت که این بیماری قرار نیست مرضی مشابه آبله باشد که بتوان با واکسیناسیون آن را ریشه کن کرد.

هشدار او در حالی اعلام شده که یک وزیر سابق دولت هشدار داد که بریتانیا ممکن است برای مقابله با همه گیری جهانی، به افزایش شمار تست ویروس کرونا از روزانه 150 هزار، به 10 میلیون احتیاج پیدا کند.

والپورت هشدار داد: این ویروسی است که قرار است به شکلی از اشکال تا ابد با ما بماند و تقریبا شک نداریم که به تمدید واکسیناسیون احتیاج خواهد بود. او گفت: کمی شبیه آنفلوآنزا، مردم احتیاج خواهند داشت که در دوره های منظم واکسن بزنند.

پروفسور آرا دارزی، وزیر سابق از حزب کارگر و از مدیران موسسه ابتکار بهداشت جهانی در کالج امپریال لندن گفت که تست منظم خانگی می تواند بهترین امید بریتانیا علیه همه گیری باشد. اما او گفت که شمار تست های اجرا شده در بریتانیا ممکن است احتیاج داشته باشد که شمار تست ها به یک میلیون یا حتی ده میلیون در روز افزایش یابد.

او همچنین گفت که تست گیری گسترده می تواند به عموم مردم اطمینان دهد که بیماری تحت کنترل است. او در دیلی تلگراف نوشت: و برعکس واکسن که هنوز چند ماه با آن فاصله داریم، تست های آسان، ساده و ارزان، که برخی با نمونه بزاق کار می نمایند، و نتیجه را ظرف ده دقیقه اعلام می نمایند، در حال حاضر در دسترس هستند.

پروفسور دارزی در حال حاضر بر مطالعه ای درباره تست خانگی نظارت دارد که در آن بیش از 100 هزار نفر مشارکت دارند. این مطالعه دریافته است که 9 تست از هر 10 تست خانگی به درستی اجرا شده است.

اما به گفته او، فرایند انجام تست باید آسان تر گردد تا مردم بتوانند به طور روزانه از خودشان تست بگیرند. آمار رسمی نشان می دهد که کمتر از یک نفر از هر سه نفر در انگلیس، ظرف 24 ساعت نتیجه تست خود را دریافت می نمایند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید

به "ویروس کرونا تا ابد با ما خواهد بود؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا تا ابد با ما خواهد بود؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید