کاشی های سرویس بهداشتی را برق بیندازید

به گزارش وبلاگ تحصیل، بی شک این نگرانی برای همه وجود دارد که فضای سرویس بهداشتی را با چه چیزی تمیز نمایند که علاوه بر راحت بودن کاملا تمیز گردد و درعین حال از همه مهم تر سطوحی مثل سطوح کاشی و سرامیک آسیب نبیند یا کدر نگردد.

کاشی های سرویس بهداشتی را برق بیندازید

در مکان هایی مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی جرم ها و قارچ ها از یک نقطه کوچک سرک می کشند و کم کم تمام نقاط را آلوده و کثیف می نمایند و گاهی نیز بیماری زا هستند. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی برترین تمیزنماینده کاشی و سرامیک می پردازیم.

برترین تمیزنماینده کاشی و سرامیک

بیشتر افراد در جستجوی یک مایع تمیز نماینده کاشی و سرامیک مناسب هستند که همه مزایای گفته شده را دارا باشد.

ترکیب آب داغ، صابون و جوش شیرین، برترین تمیزنماینده کاشی و سرامیک

جوش شیرین یک ماده پاک نماینده مقرون به صرفه و خیلی خوب است. با این دستورالعمل یک سلاح قوی برای مقابله با جرم ها و تمیزکردن دستشویی بسازید. یک قاشق چایخوری صابون مایع، یک فنجان جوش شیرین، چند قطره روغن گیاهی مانند رزماری، اصطوخودوس، نعنا یا عصاره مرکبات و آب به میزان ای که ترکیب این مواد حالت خمیری پیدا کند اما خیلی هم سفت نگردد. سپس از این مواد به نقاط کثیف بزنید و بعد از چند دقیقه اسکاچ بکشید. بعد از چند دقیقه تامل برای تمیز کردن توالت فرنگی اقدام کنید.

میزانی مایع سفیدنماینده را ترجیحا در یک اسپری خالی بریزید و دو برابر میزان آن، آب اضافه کنید. میزانی از آن را روی کاشی و دیوارها اسپری کنید و اجازه دهید خشک گردد. پس از چند دقیقه با یک اسکاچ محل اسپری شده را بسابید. سعی کنید شکاف ها و منافذ را با این محلول یا هر وسیله دیگری به خوبی تمیز کنید.

تمیز کردن کاشی سرویس بهداشتی با سرکه

میزانی سرکه را در یک بطری بریزید. سرکه خاصیت اسیدی دارد و دشمن جرم ها و آلودگی ها است. به هیچ وجه آن را با آب رقیق نکنید تا یک پاک نماینده قوی داشته باشید. سرکه را روی نقاط کثیف بریزید و تقریبا یک ساعت به آن موقع بدهید. بهتر است در این مدت تهویه را روشن کنید یا پنجره را باز بگذارید تا هوای تازه جریان پیدا کند.

بعد از یک ساعت محل را با آب بشویید و با یک حوله خشک کنید. اگر سرکه به خوبی شسته گردد بوی آن از بین می رود. سرکه از ایجاد جرم جلوگیری می نماید. سرکه حدود 80% از جرم را از بین می برد و از موثرترین راه ها برای نظافت و تمیز کردن توالت فرنگی است که هیچگونه ماده شیمیایی ندارد. سرکه حدود 80% از جرم توالت و کاشی را از بین می برد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این نوع چیدمان مبل، خانه را کوچک می نماید سر بزنید.

جرم گیری کاسه توالت و کاشی ها با بوراکس، برترین تمیزنماینده کاشی و سرامیک

یک فنجان بوراکس را با یک گالن آب مخلوط کنید. بوراکس یک پاک نماینده طبیعی و مقرون به صرفه است که به عنوان حشره کش نیز به کار می رود. می توانید آن را از سوپرمارکت ها نیز تهیه کنید. قبل از تمیزکردن محل جرم گرفته، روی آن جاروبرقی بکشید. با این کار منشا جرم ها و قارچ ها یا به اصطلاح هاگ قارچ ها از بین می رود و تمیزکردن محل راحت تر می گردد.

با اسکاچ و بوراکس محل آلوده را بسابید و مراقب باشید آلودگی را به سایر نقاط و کاشی ها منتقل نکنید. محل سابیده شده را با یک دستمال پاک نموده و اجازه دهید خشک گردد. اگر در تمیزی آن شک دارید می توانید از سرکه بهره ببرید.

منبع: سایت پین ورک

پیشنهاد مطالعه: مطلب با لباس های قدیمی کوسن زیبا بدوزید +ویدیو را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "کاشی های سرویس بهداشتی را برق بیندازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشی های سرویس بهداشتی را برق بیندازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید