برترین هتل های 4 ستاره توکیو؛ مرکز مالی ژاپن

به گزارش وبلاگ تحصیل، آیا در کوشش هستید که در زمان بازدید از توکیو در برترین هتل های 4 ستاره اقامت داشته باشید تا هم سفری لوکس را تجربه کنید هم نسبت به هتل های 5 ستاره، کمی در هزینه خود صرفه جویی کنید؟! مطمئن باشید جای درستی آمده اید.

برترین هتل های 4 ستاره توکیو؛ مرکز مالی ژاپن

هتل های توکیو هتل هایی مجذوب نماینده با تلفیق مدرنتیه و سنت در ژاپن هستند که بی شک در تور ژاپن با موارد متنوعی روبه رو خواهید شد. با به زبان آوردن نام ژاپن، سامورایی ها، لباس های سنتی و شکوفه های گیلاس در فکر ما تداعی می گردد. توکیو مرکز این کشور پیشرفته سالانه گردشگران بسیاری را برای آشنایی با فرهنگ ژاپنی و تماشا جاذبه های منحصربه فردش به سمت خود روانه می نماید. این شهر نورانی و درخشان با پتانسیل بالایی که در صنعت، مد و پوشاک و غذاهای متنوع دارد جوابگوی هر نوع سلیقه ای است.

در ادامه قصد داریم برترین هتل های 4 ستاره توکیو را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به این شهر دچار سردرگمی نشوید؛ همراه ما باشید.

فهرست هتل ها:

  • Odakyu Hotel Century Southern Tower
  • The Royal Park Hotel Tokyo Shiodome
  • Dai-ichi Hotel Tokyo
  • Millennium Mitsui Garden Hotel Tokyo
  • Richmond Hotel Premier Tokyo Oshiage
  • The Gate Hotel Asakusa Kaminarimon by Hulic
  • Hotel Bellclassic Tokyo
  • Hotel Ryumeikan Tokyo

هتل اداکیو سنچری تاور (Odakyu Hotel Century Southern Tower)

هتل اداکیو سنچری تاور یکی از هتل های 4 ستاره و مدرن در توکیو است که شما را شگفت زده خواهد نمود. این هتل مجلل در برجی باشکوه قرار گرفته است که چشم انداز ها پاناروما از شهر را به مهمانان خود هدیه می دهد. مدیریت این هتل تمام کوشش خود را برای رضایت مهمانان خود لحاظ نموده و کارمندانی حرفه ای از همان مراحل ورود در کنار مهمانان هستند و پس از پذیرش، آن ها را به اتاق هایشان راهنمایی می نمایند.

اتاق های هتل دکوری مدرن دارند و بسیار دلباز هستند. مهمانان با دکوری مجذوب نماینده و با رنگ خاکی روبه رو خواهند شد؛ اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که مسافرین اقامت راحتی را داشته باشند. اتاق ها پنجره هایی بزرگ دارند و چشم اندازی مجذوب نماینده از شهر را به مهمانان نشان می دهند. همه چیز در اتاق ها کامل است و همه آن ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمامی مجهز به لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می گردد و غذاهای فوق العاده ژاپنی با منویی فوق العاده که سرآشپز تهیه نموده است به مهمانان پیشنهاد می گردد؛ غذاهای بین المللی نیز برای مهمانان سرو می گردد. بار این هتل یکی از بخش هایی است که برای تست نوشیدنی های مختلف باید به آن سربزنید.

از این هتل تا معبد میجی حدود 1.3 کیلومتر، تا برج توکیو 5.1 کیلومتر و تا معبد سنسُوجی 9.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 151-8583 Tokyo Prefecture, Shibuya-ku, Yoyogi 2-2-1, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 375 اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل رویال پارک شیدومه (The Royal Park Hotel Tokyo Shiodome)

هتل رویال پارک شیدومه هتلی مدرن و لوکس است که در برجی زیبا قرار گرفته است و در سال 2013 بازسازی شده است. از این هتل با طی کردن 3 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه های حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید. این هتل با برترین امکانات و گزینه های متنوع از مهمانان خود میزبانی می نماید.

هتل اتاق های مختلفی دارد و مهمانان با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود می توانند از اتاق های این هتل انتخاب نمایند. دکور اتاق ها با رنگ های ملایم است و آرامش را به مهمانان خود منتقل می نمایند. بیشتر از رنگ های سفید و کرم در اتاق ها استفاده شده است که گاها در برخی از اتاق ها تک رنگ های سبز کم رنگ یا بنفش نیز در تک جایگاه ها به چشم می خورد. اتاق ها به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی مجهز است.

رستوران هتل نیز با غذاهای متنوع از مهمانان خود پذیرایی می نماید. این هتل دارای مرکز ماساژ و تناسب اندام است که مهمانان در اوقات فراغت خود و ریلکس کردن می توانند از امکانات آن بهره مند شوند. از این هتل تا معبد میجی حدود 1.3 کیلومتر، تا برج توکیو 1.5 کیلومتر و تا معبد سنسُوجی 6.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-8333 Tokyo Prefecture, Minato-ku, Higashishimbashi 1-6-3, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 490 اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل دای ایچی توکیو (Dai-ichi Hotel Tokyo)

هتل دای ایچی توکیو هتلی زیبا و با تجهیزات و امکانات مجلل و عالی است که در محله Ginza قرار گرفته است. دکوراسیون داخلی این هتل کلاسیک است و از شیک ترین مبلمان ها و دکورها در آن استفاده شده است.

اتاق های هتل شما را مجذوب خود می نماید؛ دکور کلاسیک و مبلمان هایی با پارچه ها و روکش های زیبا با طرح های زیبا و فضای دلباز حس آرامش را به شما می دهد. همه عناصر در اتاق ها در برترین شکل ممکن است و لوکس بودن آن کاملا مشهود است. اتاق ها به گونه ای برای مهمانان حاضر شده است که کمترین کمبودی نداشته باشند. حمام اتاق ها نیز بسیار مجلل و زیبا و مجهز به لوازم بهداشتی و شوینده های لوکس هستند. در همه بخش های هتل نیز اینترنت بی سیم در دسترس است.

از ویژگی های برجسته توکیو فرهنگ و آداب غذایی آن است که امروزه فراتر از مرزها قدم نهاده و برای بسیاری از مردم دنیا غذاهای اصیلی و محلی ژاپنی واژه ای آشنا است و کمتر کسی پیدا می گردد که لااقل نام سوشی به گوشش نخورده باشد.

این هتل رستوران های متنوعی دارد و شما می توانید برترین سوشی ها و غذاهای ژاپنی را در آن تست کنید. به شما توصیه می کنیم که صبح ها کمی زودتر بیدار شوید تا با صبحانه فوق العاده و رنگارنگی که روزانه برای شما چیده می گردد، روز خود را آغاز کنید. در بار هتل نیز با نوشیدنی های سنتی و نوشیدنی های معروف از شما پذیرایی می گردد. از این هتل تا برج توکیو 1.6 کیلومتر و تا معبد سنسُوجی 6.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-8621 Tokyo Prefecture, Minato-ku Shinbashi 1-2-6, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 490 اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل میلینیوم میتوسی گاردن (Millennium Mitsui Garden Hotel Tokyo)

اگر می خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی همتا سپری کنید هتل میلینیوم میتوسی گاردن، گزینه ای عالی و شاهانه خواهد بود. این هتل نو است و در سال 2014 بازگشایی شده و با برترین امکانات و کارمندانی حرفه ای کار خود را آغاز نموده است. این هتل در مرکز تجاری شهر قرار گرفته است و می تواند یک گزینه عالی برای علاقه مندان به بازدید از مراکز خرید متنوع باشد.

اتاق های مدرن هتل با رنگ بادمجانی دکور شده است و پنجره هایی رو به خیابان پرتردد رو به هتل دارد؛ البته نگران این موضوع نباشید، چون اتاق ها عایق صدا هستند و شما به راحتی می توانید در اتاق های خود استراحت کنید و از این تردد به خصوص در نور شب لذت ببرید. اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمامی با لوازم مورد احتیاج هستند.

صبحانه هر روزه به صورت بوفه ای به سبک ژاپنی و اروپایی هر روزه برای مهمانان سرو می گردد که قطعا باید از آن تست کنید و روز خود را با انرژی در این شهر زیبا و تماشای آغاز کنید. برای دیگر وعده های غذایی نیز با منویی متنوع از غذاهای محلی و بین المللی از شما پذیرایی می گردد. از این هتل تا برج توکیو 1.6 کیلومتر و تا معبد سنسُوجی 6.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-8621 Tokyo Prefecture, Minato-ku Shinbashi 1-2-6, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 490 اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل ریچموند پریمیر اوشیگا (Richmond Hotel Premier Tokyo Oshiage)

هتل ریچموند پریمیر اوشیگا هتلی 4 ستاره و شیک در توکیو است که در سال 2014 فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل در کنار امکانات عالی دارای موقعیت جغرافیایی عالی است و مهمانان تنها با طی کردن 3 دقیقه پیاده روی می توانند به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشند و دسترسی به فرودگاه نیز با مترو امکان پذیر است.

بعد از یک روز طولانی گردش در میان جاذبه ها می توانید به سراغ اتاق گرم و شیک تان بروید و کمی ریلکس کنید. اتاق های مدرن هتل نه تنها رضایت شما را بدست خواهند آورد، بلکه با نورپردازی حرفه ای که در گوشه و کنار آن اجرا شده است، آرامش شما را بیشتر خواهد نمود. در همه اتاق ها اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار و حمامی با لوازم بهداشتی وجود دارد.

صبحانه ای از میوه های تازه، آبمیوه های سرد و گرم، نان های تازه و هر چیزی که برای صبحانه فوق العاده ضروری است در رستوران هتل به صورت بوفه ای برای شما حاضر می گردد. غذاهای ژاپنی و بین المللی نیز برای دیگر وعده های غذایی شما با برترین دستورات غذایی حاضر می گردد.

این هتل دارای اتاق کنفرانس و جلسه نیز است و شما اگر برای اهداف کاری به این شهر سفر نموده اید، می توانید از امکانات این بخش بهره ببرید. از این هتل تا برج توکیو 8.4 کیلومتر و تا معبد سنسُوجی 1.6 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 131-0045 Tokyo Prefecture, Sumida-ku Oshiage 1, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 260 اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل گیت آساکوسا کامیناریمون بای هولیک (The Gate Hotel Asakusa Kaminarimon by Hulic)

هتل گیت آساکوسا کامیناریمون در سال 2012 فعالیت خود را به عنوان هتلی 4 ستاره در توکیو ژاپن آغاز نموده و با ارائه خدمات بی نقص توانسته است نظر بسیاری از گردشگران و مهمانان تجاری را کسب کند. مهمانان از این هتل آغاز خوبی را در شهر خواهند داشت و با نزدیک بودن مترو به این هتل، دسترسی را برای مهمانان راحت نموده است.

اتاق های هتل با رنگ های تیره دکور شده است و کسانیکه دوست دارند در محیطی آرام و با دکوری این چنینی اقامت داشته باشند که نورپردازی ظریفی داشته باشد، این هتل می تواند از انتخاب های مناسب باشد. اتاق ها در شب ها و با نور آباژورها فضایی رمانتیک و مملو از آرامش دارد. همه اتاق ها به تلویزیون، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و حمام مجهز هستند.

غذاهای فوق العاده ژاپنی و فرانسوی در رستوران های این هتل برای مهمانان سرو می گردد و غذاهای شما با زیباترین دکور برای شما سرو می گردد. حتما از میز سالاد و دسر نیز گزینه هایی را انتخاب کنید. در بار هتل با دوستان خود می توانید شبی خاص را تجربه کنید؛ در بار هتل نوشیدنی های متنوعی برای شما سرو می گردد. از این هتل تا برج توکیو 7.4 کیلومتر و تا معبد سنسُوجی 0.4 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 111-0034 Tokyo Prefecture, Taito-ku, Kaminarimon 2-16-11, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 137 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل بل کلاسیک توکیو (Hotel Bellclassic Tokyo)

هتل بل کلاسیک توکیو هتلی مناسب برای سفر به این شهر است و با قرار گرفتن در کنار ایستگاه مترو Otsuka شما می توانید به بسیاری از بخش های شهر دسترسی داشته باشید. اتاق های این هتل دکوری ساده دارند و در هر اتاق از رنگ های متنوع آبی، خاکستری و سرخابی استفاده شده است. همه چیز به گونه ای طراحی شده است که هیچ کمبودی را در مدت اقامت خود نخواهید داشت.

رستوران ژاپنی و فرانسوی این هتل با غذاهای فوق العاده از مهمانان خود میزبانی می نمایند. شما اگر در انتخاب غذای خود دچار تردید شده اید می توانید از کارمندان این بخش یاری بخواهید تا آن ها شما را با ترکیبات هر یک از غذاها آشنا نمایند. بار هتل نیز برای اوقات فراغت و دورهمی های محبت آمیز پیشنهادی عالی است. از این هتل تا برج توکیو 8.3 کیلومتر و تا معبد سنسُوجی 6.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 170-0005 Tokyo Prefecture, Toshima-ku, Minamiotsuka 3-33-6, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 151 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل ریومیکان توکیو (Hotel Ryumeikan Tokyo)

هتل ریومیکان توکیو آخرین هتلی است که در این فهرست به شما معرفی می کنیم؛ این هتل 4 ستاره چشم انداز ای پاناروما از شهر را به مهمانان خود هدیه می دهد و با اتاق های زیبا و دلباز از مهمانان خود میزبانی می نماید. اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی تمیز و شیک هستند.

در رستوران هتل غذاهای ژاپنی سرو می گردد. برای شما ظرف های کوچک با غذاهای خوش رنگ پر می گردد و شما با مزه ای از غذاهای محلی در رستوران هتل آشنا می شوید. از این هتل تا برج توکیو 3.6 کیلومتر و تا معبد سنسُوجی 4.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 103-0028 Tokyo Prefecture, Chuo-ku Yaesu 1-3-22, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای 135 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق های سیگار ممنوع، اینترنت بی سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

آنچه که ذکر شد، برترین هتل های 4 ستاره توکیو بوده است؛ کوشش شد هتل هایی نام برده گردد که در نوع خدمات و کیفیت برترین باشد تا شما با خیال راحت تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می توانید به هر یک از این هتل ها که در این فهرست به شما معرفی کردیم، در صفحه مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

منبع: کجارو / booking.com

به "برترین هتل های 4 ستاره توکیو؛ مرکز مالی ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های 4 ستاره توکیو؛ مرکز مالی ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید