سقوط هواپیما ATR در جهت تهران، یاسوج

به گزارش وبلاگ تحصیل، سقوط هواپیمای تهران یاسوج

به گزارش خبرگزاری های رسمی کشور، یک فروند هواپیما ATR، صبح امروز ساعت 8 از فرودگاه تهران به سمت یاسوج پرواز داشته اما 50 دقیقه پس از پرواز از رادار خارج شده است، این هواپیما در حوالی شهر سمیرم به کوه دنا برخورد نموده و متاسفانه سقوط نموده است. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وقوع سانحه هوایی هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 65 مسافر اطلاع داد. سرپرست اورژانس کشور، با اشاره به اینکه هواپیمای آسمان ATR دارای 65 مسافر بوده و هم اکنون تمام نیروهای اورژانس در محل حادثه یعنی سمیرم به حالت آماده باش کامل درآمده اند. گفتنی است که پرواز تهران به یاسوج و بالعکس هر روز انجام می گردد و مدل این هواپیما ATR72 است. در ادامه خبر سقوط هواپیمای تهران یاسوج همراه خبرنگاران باشید.

سقوط هواپیما ATR در جهت تهران، یاسوج

فرماندار بویراحمد در خبری ضمن تایید سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج در کوه های پادنا گفت: با توجه به شرایط محلی که هواپیمای ای تی آر سقوط نموده است، اورژانس هوایی قادر به فرود آمدن نشده و هم اکنون تیم اورژانس کشور در حال اعزام نیرو با خودرو به این منطقه می باشد. اما شرایط بد کوهستانی و بعلاوه برف و کولاکی که در این منطقه وجود دارد، کار امداد رسانی را با مشکل روبرو نموده است.

نماینده سمیرم، اصغر سلیمی در تبادل نظر با خبرگزاری های رسمی گفت که در حال حاضر تیم های ویژه و نیروها در حال آنالیز دقیق محل سقوط هستند، اضافه کرد: طبق اعلام اولیه منطقه کلی دنا کوه سمیرم است، تیم ها در حال اعزام به منطقه هستند تا شرایط را از نزدیک آنالیز نمایند.

مدیر روابط عمومی شرکت آسمان در تبادل نظریی گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه هنوز امکان دسترسی ما به محل سقوط هواپیما معین نیست و از این رو نمی توان به طور دقیق و قطعی خبر فوت تمام سرنشینان این هواپیما را تایید کرد

بعلاوه وی در ادامه این خبر اضافه کرد: صحبت هایی که ما مطرح کردیم مربوط به اظهارات بعضی شاهدان عینی است و تا زمانی که تیم امداد در محل حادثه حاضر نگردد نمی توان به طور دقیق از سرنوشت مسافران این پرواز سخن گفت.

لازم به ذکر است که عمر هواپیما سقوط نموده 20 سال بوده و متعلق به شرکت آسمان است. این هواپیما جزء ATR های ملخ دار تازه خریداری شده ایران محسوب نمی گردد.

منبع: الی گشت

به "سقوط هواپیما ATR در جهت تهران، یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط هواپیما ATR در جهت تهران، یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید