روشنایی دست شفافیت پوست

به گزارش وبلاگ تحصیل، از قلم نیاندازید، همان قدر که به فکر حفظ سلامت پوست صورت تان هستید، به سلامت دست هایتان هم اهمیت بدهید. به یقین می توان گفت دست ها اولین عضوی هستندکه علایم پیری مانند چروک را نشان می دهند. به بیانی دیگر، پوست دست خیلی سریع تر از پوست صورت پیر میشود؛ دلیل هم این است که پوست روی دست خیلی نازک تر و

روشنایی دست شفافیت پوست

روشنایی دست شفافیت پوست

از قلم نیاندازید، همان قدر که به فکر حفظ سلامت پوست صورت تان هستید، به سلامت دست هایتان هم اهمیت بدهید. به یقین می توان گفت دست ها اولین عضوی هستندکه علایم پیری مانند چروک را نشان می دهند. به بیانی دیگر، پوست دست خیلی سریع تر از پوست صورت پیر میگردد؛ دلیل هم این است که پوست روی دست خیلی نازک تر و حساس تر از پوست صورت است. پوست دست چربی بسیار می دارد و به همین دلیل وقتی مقدار کلاژن و الاستین پوست کم می گردد (کم شدن کلاژن به خاطر فرآیند پیر شدن سلول هاست)، تاثیر به سزایی در سلامت پوست دست می گذارد وچین وچروک های اولیه ظاهر می شوند.

بعلاوه مقدار قرار گرفتن در معرض نور آفتاب در دوران کودکی و بزرگسالی می تواند در ظاهر شدن کک و مک و مسائل مربوط به رنگدانه های پوست تاثیرگذار باشد. اما جای نگرانی نیست؛ ما برای حفظ شادابی و جوانی پوست دست هایتان راهکار هایی اندیشیده ایم...

کرم های مرطوب نماینده، به ویژه کرم های حاوی عصاره های گیاهی،تاثیر اعجاب انگیزی روی جوانی پوست دست می گذارد. شتاب کنید.

چه نوع کرمی مناسب است؟

اگر شما هم از آن دسته خانم های خانه داری هستید که دایما با مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی و ... سر وکار دارید. قطعاً از کرمهای مرطوب نماینده متنوعی برای حفظ سلامت دست هایتان استفاده می کنید. اما متخصصان بر این باورند که حفظ سلامت دست ها باید از سنین پایین آغاز گردد. محصولات و ترکیبات سازنده بسیاری وجود دارند که درحفظ سلامت دست ها موثرند. در اینمیان، کرم هایی که حاوی عصاره های گیاهی هستند، تاثیر بیشتری دارند. ایندسته از کرم ها کلاژن قوی دارند و بهتر است هر شب قبل از خواب استفاده شوند. تحقیقات نشان داده، 83 درصد خانم های بین 35 تا 65 سال که استفاده از این کرم ها را جدی گرفته اند. طی 60 روز تاثیراعجاب انگیز آن را دیده اند. اگر می خواهید کرم مناسب و به صرفه ای را برای حفظ سلامت دست هایتان انتخاب کنید. کافی است از کرم مرطوب نماینده قوی روزانه برای این کار بهره ببرید. با وجود این که مرطوب نماینده، پوست را در برابر نور آفتاب محافظت نمی کند وعمل کلاژن سازی را انجام نمی دهد، تاثیر چشم گیری در حفظ شادابی و جوانی پوست دارد.

بعضی از تکریبات موجود دراین کرم های مرطوب نماینده عبارتند از روغن زیتون، ویتامین E، گلیسیرین وروغن عصاره مغز ماکادومیا، برترین زمان برای استفاده از کرم های مرطوب نماینده بعد از حمام است که پوست مرطوب است چرا که مقدار جذب کرم چند برابر می گردد.

کرم های مرطوب نماینده حاوی روشن نماینده

اما کارایی کرم های مرطوب نماینده حاوی ترکیبات روشن نماینده به چه صورت است؟

ترکیب اصلی موجود در این کرم ها، ماده ای است به نام هیدروکیونان، اما دلیل اصلی خواص معجزه آسای این ترکیب برای متخصصان نامعلوم است. در بعضی از افراد تاثیر این ترکیبات فوق العاده است و تمام لک های روی پوست را ازبین می برد اما در بسیاری افراد دیگر تاثیر چندانی ندارد. اما همان طور که اشاره شد، آنالیز های علمی نشان داده که هنوز نمی توان به طور صددرصد مصرف این ترکیبات را پیشنهاد کرد؛ چرا که بعضی پزشکان بر این باورند که مواد موجود در این محصولات مطمئن نیستند.

نور خورشید و تاثیر آن بر پوست دست

متخصصان پوست بباور دارند، از آنجایی که

پوست دست بسیار ظریف و حساس است، با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، مورد آسیب نو واقع می گردد در میان برترین محصولات مرطوب نماینده که خاصیت ضد آفتاب دارند، محصولاتی که حاوی میکسوریل هستند، فوق العاده عمل می نمایند. ترکیبات این کرم ها از پوست به خوبی دربرابر اشعه های UVA ، UVB محافظت می نمایند.

از شر لک های روی پوست دست خلاص شوید.

یکی از علایم قطعی پیری پوست دست، ظاهر شدن لکهای قهوه ای مانند کک و مک است که در اوایل 30 سالگی ظاهر می گردد و با بالا رفتن سن، بیشترو پر رنگ تر می گردد.این لک ها دراثر برخورد نور آفتاب تشدید می گردد. ظاهر شدن این لک ها به خاطر تغییراتی است که در دانه های رنگ ساز روی پوست ایجاد می گردد. شما میتوانید این لک ها را با استفاده از لیزر از بین ببرید؛ سپس تا زمانی که از کرم ضد آفتاب برای دست هایتان بهره ببرید، این لک ها دیگر ظاهر نمی شوند.

منبع:زندگی ایده آل، شماره 44.

منبع: راسخون

به "روشنایی دست شفافیت پوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشنایی دست شفافیت پوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید