بهداشت دهان و دندان

با این لوبیا از بیماری قلبی جلوگیری کنید

یک نوع از حبوبات وجود دارد که برای قلب، استخوان و دندان ها بسیار مفید است. لوبیا سیاه در دسته حبوبات مانند نخود، عدس قرار می گیرد و به عنوان بخش مهمی از رژیم غذایی مصرف می گردد.

7 شهریور 1401

نشانه های فیزیکی افسردگی که ممکن است بسیاری از افراد از آن بی اطلاع باشند

بوجود آمدن گاه به گاه احساس ناراحتی در هر فردی امری رایج و عادی است، اما افسردگی مساله بسیار متفاوت تری است. افسردگی می تواند باعث بوجود آمدن علائم روحی و فیزیکی زیادی گردد که بر زندگی روزمره فرد تاثیرات منفی می گذارد.

17 مرداد 1401

طرز تهیه کیک نوتلا با طعمی فوق العاده

برای پخت کیک نوتلا بدون فر یک قابلمه نچسب را انتخاب کنید و آن را چرب کنید. سپس روی شعله پخش کن قرار دهید تا گرم گردد سپس مایه کیک را داخل قابلمه ریخته و روی شعله پخش کن قرار دهید و روی در قابلمه دمکنی قرار داده و به مدت 50 الی 60 دقیقه بگذارید تا کیک پخته...

22 تیر 1401

پاویون دانش بنیان ها در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت ایران در ایروان ارمنستان طی روز های 20 تا 22 خرداد ماه سال جاری برپا می شود.

30 خرداد 1401

رشته های تحصیلی مقرون به صرفه در کانادا کدامند؟

در این مطلب قصد داریم تا با معرفی رشته های تحصیلی مقرون به صرفه در کانادا، راه شما را برای تحصیل کم هزینه در این کشور هموار نموده و مقدمات مهاجرت تحصیلی مقرون به صرفه به کشور کانادا را برای شما آماده کنیم.

3 بهمن 1400

آشنایی با خواص سرکه سفید

سرکه سفید یکی از خوراکی های اصلی خانگی است که در بسیاری از خانه ها پیدا می شود. این ماده غذایی علاوه بر در دسترس بودن قیمت مناسبی هم دارد. در ادامه با خواص و کاربردهای سرکه سفید آشنا می شوید.

10 آذر 1400

تحلیل و از بین رفتن لثه

درمان سریع لثه های تحلیل رفته برای حفظ سلامت دندان ها و جلوگیری از هر گونه بیماری پریودنتال لازم است. خطرات بیشتری در اثر پوسیدگی دندان، عملکرد پایین فک، زخم، از دست رفتن و تغییر رنگ دندان ها

2 آذر 1400

10 نوع سردرد رایج و نحوه درمان آنها!

اگرچه اغلب سردردها با استفاده از انواع مختلف داروهای ضد درد یا به خودی خود از بین می فرایند، اما اگر همراه با علائمی از جمله گرفتگی گردن، استفراغ، گیجی، لکنت زبان، فلج یک قسمت از بدن و تب باشد، احتیاج به مراجعه فوری به پزشک دارید.

10 شهریور 1400

فشار خون بالا در کمین افرادی که بیماری لثه دارند

طبق یک مطالعه جدید، افراد مبتلا به بیماری های لثه دو برابر بیشتر در معرض ابتلا به فشارخون بالا هستند.

4 اردیبهشت 1400

هتل آرامیس از بهترین هتل های میان رده مشهد، تصاویر

هتل آرامیس جزو بهترین هتل های میان رده ای است که در مشهد وجود دارد. این هتل سه ستاره در سال 90 در یکی از خیابان های اصلی شهر مقدس مشهد افتتاح شد و با خدمات و امکانات مناسبی که از همان ابتدا ارائه داد توانست در مدتی نسبتاً کم خود را هم رده بهترین هتل های مشهد...

24 بهمن 1399

قرص وارفارین چیست؟ (عوارض قرص وارفارین)

قرص وارفارین (Warfarin) یک داروی ضد انعقاد است که کار آن پیشگیری از لخته شدن خون است. خونریزی غیرعادی لثه ها یکی از عوارض قرص وارفارین است.

29 آذر 1399

معرفی کتاب خلع شدگان، نوشته اورسولا.کی له گوئین

اورسولا کروبر در 1929 در برکلی کالیفرنیا به جهان آمد و همان جا عظیم شد. پدرش -آلفرد کوبریک- مردم شناس و مادرش -تئودورا کروبر -یک نویسنده بود. او به کالج رادکلیف رفت و تحصیلات عالیه را در دانشگاه کلمبیا به خاتمه رساند. او در 1953 در پاریس با شارل ای. له گوئین،...

9 شهریور 1399

ابلاغ مصوبه تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خیریه و موقوفه

تصویب نامه موضوع تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی در بخش خیریه و موقوفه در سال 1399 برای اجرا به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شد.

9 تیر 1399